۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۲۰
ایلان ماسک تایید کرد

آپدیت جدیدی که سایبرتراک تسلا را به یک قایق تبدیل می‌کند

در سال 2022، زمانی که ماسک ادعا کرد که سایبرتراک تسلا «به اندازه کافی ضد آب» خواهد بود تا بتواند برای مدت کوتاهی به عنوان قایق عمل کند و برای عبور از آب‌هایی که خیلی متلاطم نیستند طراحی شده است، کسی حرفش را باور نکرد.
آپدیت جدیدی که سایبرتراک تسلا را به یک قایق تبدیل می‌کند
ایلان ماسک سابقه طولانی در طرح ادعاهای نامعمول (و گاهی اوقات به اجرا در آوردن برخی از آنها) داشته است. با این حال، در سال 2022، زمانی که ماسک ادعا کرد که سایبرتراک تسلا «به اندازه کافی ضد آب» خواهد بود تا بتواند برای مدت کوتاهی به عنوان قایق عمل کند و برای عبور از آب‌هایی که خیلی متلاطم نیستند طراحی شده است، کسی حرفش را باور نکرد. اکنون، و به فاصله یک سال از آن ادعا، و چند هفته پس از عرضه رسمی سایبرتراک، ماسک بحث در مورد قابلیت‌های شناوری امکانپذیر برای سایبرتراک را دوباره برانگیخت.
 
ماسک اخیراً به یک کلیپ منتشر شده در توئیتر از گاراژ جی لنو که توسط سرمایه‌گذار مشهور تسلا، ساویر مریت، در توییتر منتشر شده بود، پاسخ داد. این ویدیو معاون مهندسی خودرو تسلا، لارس موراوی، را نشان می‌دهد که در مورد چگونگی «تقریباً شناور شدن» سایبرتراک صحبت می‌کند و اینکه خریدار فقط باید «کمی شناور اضافی» اضافه کند تا از غرق شدن آن جلوگیری کند.
 
پاسخ ماسک حاکی از آن است که تسلا قصد دارد به خریداران سایبرتراک یک بسته مود (mod) ارائه دهد که به این وانت امکان می‌دهد تا «حداقل 100 متر آب» مسافت طی کند. وی، بدون پرداختن به جزئیات در مورد این بسته مودها، توضیح داد که ممکن است این ورژن از سایبرتراک، که قابلیت عبور از عرض آبراه‌ها را دارد، به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل کابین به درزگیرهای ارتقا یافته درب کابین نیاز داشته باشد.

 
 
در آن ویدئو، لارس همچنان می‌گوید که چگونه صاحبان سایبرتراک می‌توانند بفهمند که چگونه یک موتور قایقرانی را به این وانت وصل نموده و با آن قایق‌سواری کنند.
 
با توجه به جزئیات رسمی اندکی که ارائه شده است، فعلا تنها امکان گمانه‌زنی در مورد قابلیت‌های آب‌پیمایی سایبرتراک وجود دارد. علاوه بر این، تأثیر قرار گرفتن در معرض آب بر گارانتی سایبرتراک برای خریداران بالقوه بسیار مهم است. آیا آسیب‌های ناشی از آب در سایبرتراک «تقریباً شناور» تحت ضمانت‌نامه قرار می‌گیرند؟
کد مطلب: 76188
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام