۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲

ممنوعیت دسترسی نوجوانان زیر ۱۶ سال به شبکه‌های اجتماعی در انگلیس

ایتنا - دولت انگلیس با وجود تصویب قانون ایمنی آنلاین برای حفاظت از کودکان در برابر خطرات اینترنت، ممکن است در ۲۰۲۴ میلادی اقداماتی در این زمینه انجام دهد.
ممنوعیت دسترسی نوجوانان زیر ۱۶ سال به شبکه‌های اجتماعی در انگلیس

 به گفته یک وزیر در انگلیس پس از ارائه قانون ایمنی آنلاین با تمرکز روی کودکان و حذف محتوای غیرقانونی، ممکن است این کشور در سال جدید اقدامات بیشتری برای حفاظت از کاربران نوجوان در مقابل ریسک شبکه های اجتماعی انجام دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، لایحه ایمنی آنلاین که در اکتبر سال جاری میلادی به قانون تبدیل شد، پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و یوتیوب را ملزم می کند تا به شیوه ای سختگیرانه تر محتوای غیرقانونی و سن کاربران پلتفرم هایشان را کنترل کنند.

کاربران پلتفرم های بزرگ مانند اینستاگرام، یوتیوب و اسنپ چت باید حداقل ۱۳ سال داشته باشند.

براساس گزارشی جدید دولت انگلیس تصمیم دارد درباره دسترسی کودکان کمتر از ۱۶ سال به شبکه های اجتماعی اقدامی انجام دهد که احتمالا ممنوعیت هایی را دربر خواهد داشت.

اندرو گریفیث وزیر علوم انگلیس روز گذشته اعلام کرد دولت همیشه به دنبال راهی است تا توازنی میان آزادی های مهم و کنترل های والدین برقرار کند. او به تایمز رادیو گفت: اگر در مقطعی در آینده نیاز به مشاوره وجود داشته باشد ، بررسی شیوه های ادامه از حفاظت از کودکان در مقابل آزادی اینترنت برای بزرگسالان، کاری است که یک دولت متعادل انجام می دهد. البته همانطور که قبلا گفتم این امر درحال حاضر فقط یک گمانه زنی است.
کد مطلب: 76078
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام