۰
plusresetminus
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۵

تاچ آیدی به آیفون 16 بازنخواهد گشت

ایتنا - گزارش‌ها حاکی از آن است که نسل چهارم آیفون SE دارای فیس آیدی خواهد بود و جایگزین آخرین مدل آیفونی می‌شود که هنوز دارای تاچ‌آیدی است.
تاچ آیدی به آیفون 16 بازنخواهد گشت
یک گزارش جدید مدعی شده است که در سری آیفون 16 اپل خبری از فناوری احراز هویت اثر انگشتی Touch ID نخواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از مک‌رومرز، این اطلاعات را یک متخصص مدارهای مجتمع در Weibo که سابقه‌ای قابل‌توجه در به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد برنامه‌های اپل دارد منتشر کرده است. در یک پست جدید، وی توضیح داده است که ظاهراً دیگر خبری از اکثر تجهیزاتی که پیش از این برای ساخت تراشه‌های مورد نیاز ورژن تاچ‌آیدی آیفون استفاده می‌شد نخواهد بود و تعداد باقی‌مانده آن هم برای نسل سوم آیفون SE استفاده شدند.

اپل هیچ برنامه‌ای برای احیای تاچ‌آیدی به عنوان روشی برای احراز هویت در آیفون در آینده نزدیک ندارد. همچنین شایان ذکر است که هیچ شایعه قابل توجهی در مورد بازگشت فناوری اسکن اثر انگشت اپل برای سری آیفون 16 وجود ندارد که همچنان قابل اعتماد باشد.
 

گزارش‌ها حاکی از آن است که نسل چهارم آیفون SE دارای فیس آیدی خواهد بود و جایگزین آخرین مدل آیفونی می‌شود که هنوز دارای تاچ‌آیدی است. حتی با این وجود، شایعاتی همچنان مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که ممکن است در حدود سال 2026 معرفی شود وجود دارد – یعنی همان بازه زمانی که این شرکت ظاهراً قصد دارد فیس‌آی‌دی را به زیر نمایشگر دستگاه منتقل کند.
  
این منبع Weibo اولین منبعی بود که گزارش داد که آیفون 14 تراشه A15 Bionic را حفظ خواهد کرد و A16 منحصر به مدل‌های آیفون 14 پرو خواهد بود. آنها اخیراً گفته‌اند که تراشه‌ای که برای آیفون 16 و آیفون 16 پلاس آینده طراحی شده است با استفاده از یک فرآیند تولید متمایز ساخته می‌شود که اساساً با تراشه A17 Pro در آیفون 15 پرو متفاوت است تا هزینه‌های تولید کاهش یابد.
کد مطلب: 75681
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام