۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

آیفون SE جدید، پورت 3.5 میلی ‌متری هدفون نخواهد داشت

ایتنا- اگرچه قابلیت‌های زیادی به آیفون SE 2020 افزوده شده است اما پورت 3.5 میلی‌متری هدفون از نسخه جدید این تلفن همراه هوشمند حذف شده است.
آیفون SE جدید، پورت 3.5 میلی ‌متری هدفون نخواهد داشت
اگرچه قابلیت‌های زیادی به آیفون SE 2020 افزوده شده است اما پورت 3.5 میلی‌متری هدفون از نسخه جدید این تلفن همراه هوشمند حذف شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، نسخه جدید آیفون SE اپل نسبت به نسخه قبلی خود که در سال 2016 میلادی عرضه شد تحولات زیادی داشته است. اپل در این بازه زمانی چهارساله که بین عرضه نسخه قدیمی و جدید آیفون SE وجود داشت تحولات زیادی را در آن ایجاد کرده است و قابلیت‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم، مشخصات دوربین بهتر و مقاومت در برابر آب را به این همراه هوشمند اضافه کرده است.
 
اما یکی از این تغییرات ممکن است برای کاربران علاقه‌مند به استفاده از هدفون‌ها چندان خوشایند نباشد و آن هم حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون در نسخه جدید آیفون SE است. اپل از سال 2017 و با عرضه آیفون 7 سعی کرد که پورت صدای 3.5 میلی‌متری را از همراه‌های هوشمند خود حذف کند و از آن زمان تاکنون هیچ آیفونی را با جک 3.5 میلی‌متری عرضه نکرده است.
 
 
 
بااین‌حال برخی کمپانی‌ها نظیر گوگل نیز برای بازه زمانی کوتاهی این سیاست را در قبال تلفن‌های همراه خود در پیش گرفتند اما بعد از گذشت مدتی تصمیم گرفتند که جک 3.5 میلی‌متری را به دستگاه‌های خود برگردانند و از این طریق مشتریان ازدست‌رفته خود را بازگردانند.
 
به‌این‌ترتیب اگر به خرید آیفون SE فکر می‌کنید باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای گوش کردن به موسیقی یا پاسخ دادن به تماس‌ها می‌توانید از اسپیکرهای تلفن، هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی، دانگل یا هدفون‌هایی استفاده کنید که از طریق پورت لایتنینگ به دستگاه متصل می‌شوند.
 
شایان دکر است که بر اساس اطلاعات رسمی شرکت اپل، قیمت در نظر گرفته شده برای آیفون SE 4.7 اینچی از 399 دلار شروع می‌شود و هم‌اکنون برای فروش عرضه شده است.
 
کد مطلب: 60913
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام