۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۸

غول فناوری چین، از سقوط اپل سواستفاده کرد

ایتنا - با افزایش قابل توجه افت فروش محصولات اپل در بازار چین، سهام شیائومی در بورس هنگ‌کنگ ۶۰ درصد بالا رفته و بازار موبایل چین را نیز از آن‌خود کرده است.
غول فناوری چین، از سقوط اپل سواستفاده کرد

تحلیل‌گران حوزه دیجیتال معتقدند به‌دنبال کاهش فروش اپل در چین، شیائومی رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و با تقویت جایگاه خود در بازار چین و هند از ماه ژوئن تاکنون ۲۰ میلیارد دلار به بازار خود افزوده و برنده اصلی این بازار بوده است.

شرکت کانترپوینت ریسرچ معتقد است شیائومی تنها برند میان پنج برند بزرگ دنیای موبایل است که هم از نظر رشد فصلی و هم رشد سالانه در فصل سوم ۲۰۲۳ رشد خواهد کرد. این شرکت ادعا می‌کند که رشد شیائومی متأثر از تقویت جایگاه این برند در بازارهای مهمی نظیر چین و هند است.

با افزایش قابل توجه افت فروش محصولات اپل در بازار چین، سهام شیائومی در بورس هنگ‌کنگ ۶۰ درصد بالا رفته و بازار موبایل چین را نیز از آن‌خود کرده است.

«گوکول هریهاران»، تحلیل‌گر JPMorgan Chase اخیراً در یادداشتی درباره وضعیت مطلوب شیائومی صحبت کرده و فرصت‌های رشد این غول چینی را بررسی کرده است. وی دراین یادداشت معتقد است که شیائومی از افت فروش اپل در بازار چین بیشترین استفاده را کرده است.
کد مطلب: 75582
برچسب ها: شیائومی اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام