۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۶

کاربرد قابلیت‌های مخفی اندروید چیست؟

ایتنا - منوی تنظیمات گوشی اندرویدی به کاربران حرفه‌ای این سیستم عامل امکان دسترسی به مجموعه‌ای از عملکرد‌ها را می‌دهد تا بتوانند برنامه‌های خود را در اندروید آزمایش کنند، عملکرد دستگاه را بررسی کرده و نگاهی دقیق‌تر به ترفند‌های جالب دیگر داشته باشند.
کاربرد قابلیت‌های مخفی اندروید چیست؟

منوی تنظیمات گوشی اندرویدی به کاربران حرفه‌ای این سیستم عامل امکان دسترسی به مجموعه‌ای از عملکرد‌ها را می‌دهد تا بتوانند برنامه‌های خود را در اندروید آزمایش کنند، عملکرد دستگاه را بررسی کرده و نگاهی دقیق‌تر به ترفند‌های جالب دیگر داشته باشند.

گوگل با ایجاد این قابلیت‌ها، جذابیت اندروید را برای کاربران حرفه‌ای بالا برد. هرچند که حالت برنامه‌نویس به طور پیش فرض به دلایلی پنهان است و در صورت آماتور بودن کاربر، امکان به وجود آمدن اختلال در برخی نرم‌افزارها و یا آسیب‌پذیر شدن سیستم در برابر هکرها وجود خواهد داشت.

فعال کردن گزینه‌های توسعه دهنده، برای ثبت گزارش‌ اشکال در دستگاه در صورت خرابی برنامه‌ها بسیار مفید است و در صورت استفاده به احتمال فراوان سرنخی از دلیل بروز مشکل به شما خواهد داد.

همچنین در باز کردن قفل، اشکال زدایی و روت کردن گزینه توسعه دهنده، کاربردی خواهد بود. اگر قصد تغییر سیستم عامل دستگاه را دارید از این گزینه استفاده کنید، در غیر این صورت استفاده از آن با خطر هک شدن دستگاه، شما را روبرو خواهد کرد.

با منوی برنامه‌نویس گزینه‌های عیب‌یابی سیستم را دریافت کنید. همچنین گزینه‌های توسعه دهنده برای تغییر انیمیشن‌ها و افزایش عملکرد گرافیکی بسیار کاربردی هستند.
کد مطلب: 75563
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام