۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

آموزش: چگونه تاریخچه‌ نوتیفیکیشن‌های خود را در Android مشاهده کنیم

ایتنا - اعلان‌ها (نوتیفیکیشن‌ها) یکی از مؤلفه‌های اصلی تلفن‌های هوشمند هستند، بنابراین اگر به‌طور تصادفی اتفاقی برای گوشی شما بیفتد یا اعلانی را مشاهده ننموده باشید، ممکن است آزاردهنده باشد.
آموزش: چگونه تاریخچه‌ نوتیفیکیشن‌های خود را در Android مشاهده کنیم

نوتیفیکیشن‌ها امروزه یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای تلفن‌های هوشمند هستند. اگر به نظر شما این اعلان‌ها چندان اهمیتی ندارند، تنها کافی است تصور کنید که باز کردن هر اپلیکیشن و چک کردن آنها برای به روز رسانی جدید چقدر زمان بر و کسل کننده است. اگر حوصله این کار را نداشته باشد، ممکن است از ایمیل‌ها و پیامک‌های مهم و حیاتی غافل شوید که شاید شغلتان به خاطر این کار به خطر بیفتد.

اعلان‌ها یکی از مؤلفه‌های اصلی تلفن‌های هوشمند هستند، بنابراین اگر به‌طور تصادفی اتفاقی برای گوشی شما بیفتد یا اعلانی را مشاهده ننموده باشید، ممکن است آزاردهنده باشد.

"تاریخچه اعلانات" که در Android 11 معرفی‌شده است، گزارش هر اعلانی را که رد کرده‌اید، به نمایش می گذارد. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است. ویژگی سابقه اعلان به‌طور پیش‌فرض فعال نیست. با روشن شدن، هر اعلانی را که طی 24 ساعت گذشته رد شده است، نمایش داده می‌شود. این شامل اعلان‌ها و هشدارهای دستگاه نیز است که خودبه‌خود ظاهر و ناپدید می‌شوند.

بهترین ویژگی‌های جدید در Android 11 همین حالت است که هم‌اکنون در دسترس است.

 
در تلفن یا تبلت اندرویدی خود، از بالای صفحه به سمت پایین بکشید، سپس روی نماد "چرخ‌دنده" ضربه بزنید تا منوی "تنظیمات" باز شود.
 

گزینه "برنامه‌ها و اعلان‌ها" را از فهرست انتخاب کنید.
 
 

سپس، روی «اعلان‌ها» ضربه بزنید.
 
 

در بالای صفحه، "سابقه اعلان" را انتخاب کنید.
 
 

در آخر، کلید "استفاده از سابقه اعلان" را در بالای صفحه روشن کنید.
 
 

در ابتدا گزارش خالی خواهد بود، اما پس از فعال کردن ویژگی، ذخیره اعلان‌ها شروع می‌شود. هنگامی‌که اعلان‌ها در گزارش ظاهر می‌شوند، با ضربه زدن روی آن‌ها، می‌توانید دقیقاً مانند یک اعلان عادی به برنامه مرتبط بروید.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
 
کد مطلب: 62421
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام