۰
plusresetminus
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹

ستایش از مایکل بی برای افشای «حقیقت» درباره هوش مصنوعی

ایتنا - کارگردان «تبدیل‌شوندگان» می‌گوید از هوش مصنوعی نباید هراسید.
ستایش از مایکل بی برای افشای «حقیقت» درباره هوش مصنوعی

«مایکل بی» در اینستاگرام به هنرمندان اطمینان داده است که هوش مصنوعی تهدیدی به شمار نمی‌آید. کارگردان فیلم‌های «پسران بد ۲» (Bad Boys II) و «تبدیل‌شوندگان» (Transformers) با ادامه مذاکره اتحادیه بازیگران هالیوود (SAG-AFRTA) با استودیوها و پلتفرم‌های استریم پیرامون هوش مصنوعی و مسائل دیگر می‌گوید از هوش مصنوعی نباید هراسید.

بی می‌نویسد: «در مورد هوش مصنوعی – چیزی نمی‌آفریند فقط تقلید می‌کند. و مشتی آدم‌های تنبل خلق می‌کند. بنابراین خطاب به همه پدیدآورندگان آثار اریجینال، نهراسید!»

اظهار نظر بی در شبکه اجتماعی ایکس بحث‌برانگیز شد و بسیاری از نگاه اطمینان‌بخش فیلمساز که «حقیقت» را درباره پدیده هوش مصنوعی افشا می‌کند ستایش کردند. یکی از کاربران می‌نویسد: «مایکل بی تعریف پدیدآورنده اریجینال است.» دیگری می‌گوید: «هوش مصنوعی برای افرادی است که از نظر هنری ورشکسته شده‌اند.» یک کاربر دیگر می‌نویسد: «حقیقت این است. هوش مصنوعی خلق نمی‌کند.»

با این حال برخی نظر دیگری دارند: «مایکل بی فرد درستی برای اظهار نظر پیرامون این موضوع است برای اینکه هوش مصنوعی به هیچ وجه نمی‌تواند «پسران بد ۲» را بسازد، نیازمند شرارت انسانی است.» یا دیگری: «درست است. هوش مصنوعی نمی‌تواند «پسران بد ۲» یا «رنج و گنج» (Pain and Gain) را بسازد. نمی‌توان به هوش مصنوعی آموزش داد که تا این حد از مردم بیزار باشد.»

در هفته‌های اخیر بسیاری از بازیگران و فیلمسازان از جمله «تیم برتون»، «نیکلاس کیج»، و «برایان کاکس» هوش مصنوعی را «کابوسی وحشتناک» توصیف کردند. برتون گفته بود: «کاری که می‌کند این است که چیزی را از درون شما می‌مکد. چیزی از روح یا روان شما برمی‌دارد؛ این خیلی آزاردهنده است، به‌ویژه اگر به شما مرتبط باشد. مثل این است که یک ربات انسانیت شما را بگیرد، روح شما را.»

منبع: سایت سی‌نما
کد مطلب: 75456
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام