۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶

«وودی آلن» رایانه شخصی ندارد

ایتنا - آلن همان شخصی است که با شرکت آمازون قرارداد همکاری بسته تا برای سرویس‌های پخش آنلاین فیلمسازی کند.
«وودی آلن» رایانه شخصی ندارد



«وودی آلن» از مشهورترین بازیگران و کارگردانان جهان قراردادی را با شرکت آمازون منعقد کرده است تا به موجب آن سریال تلویزیونی جدید برای سرویس‌های پخش آنلاین تولید کند.


به گزارش ایتنا به نقل از سی‌نت، «وودی آلن» که این روزها در جشنواره کن به سر می‌برد، محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را تولید کرده یا در آنها حضور داشته است و بهترین جوایز سینمایی جهان نیز به او اختصاص یافته است.

او همچنان در حال فیلمسازی است و البته بر اساس آخرین مصاحبه‌هایی که انجام داده، هیچ علاقه‌ای به دنیای مدرن ندارد و با فناوری‌های دیجیتالی تعامل زیادی برقرار نمی‌کند.

او در آخرین مصاحبه خود در حاشیه جشنواره کن توضیح داد: «من رایانه شخصی ندارم و از این دستگاه استفاده نمی‌کنم.»

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: «من هرگز چیزی را آنلاین دنبال نکرده‌ام؛ یعنی باید بدانید هیچ چیز! من ابزار الکترونیکی پردازش کلمات ندارم. من هیچ یک از این دستگاه‌های دیجیتالی را در اختیار نگرفته‌ام. باید بگویم که من یک انسان وابسته گجت‌های امروزی نیستم.»


 

او در صحبت‌های خود گفته است که در فرآیند فیلم‌سازی هم از دوربین‌های دیجیتال استفاده نمی‌کند و اگر هم قرار باشد این فناوری‌ها مورد استفاده قرار گیرند، یکی دیگر از اعضای گروه مطابق با سلیقه او باید دکمه دوربین دیجیتال را فشار دهد.

اما باید توجه داشت آلن همان شخصی است که با شرکت آمازون قرارداد همکاری بسته تا برای سرویس‌های پخش آنلاین فیلمسازی کند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: «من نمی‌دانم سرویس پخش فیلم چه چیزی است، باید چیز جالبی باشد. زمانی که شما صحبت سرویس آنلاین پخش فیلم به میان آوردید، این نخستین باری بود که من از چنین خدماتی در شرکت آمازون مطلع شدم. من تا پیش از آن نمی‌دانستم آمازون چیست.»
 
کد مطلب: 36100
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام