۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۷

مقابله اتحادیه اروپا با اخبار جعلی در تیک‌تاک

ایتنا - ​​​​​​​تیری برتون کمیسیونر امور بازارهای داخلی اتحادیه اروپا به شو زی چو مدیر ارشد اجرایی تیک تاک اعلام کرد باید تلاش ها برای مقابله با اخبار جعلی در این پلتفرم را بیشتر کند.
مقابله اتحادیه اروپا با اخبار جعلی در تیک‌تاک

برتون ماه گذشته تا ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی به تیک تاک فرصت داد تا اطلاعاتی درباره اقدامات واکنش به بحران خود فراهم کند. همچنین این مقام ارشد به اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه دستور داد جزییاتی درباره حفاظت از یکپارچگی انتخابات ها و حفاظت از افراد زیر سن قانونی در این پلتفرم ارائه دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، کمیسیونر اتحادیه اروپا به تغییرات ماه های گذشته در پلتفرم تیک تاک اشاره کرد که شامل ویژگی هایی برای محافظت از کاربران و سرمایه گذاری در بازبینی محتوا و بخش های اعتماد و ایمنی بوده است. برتون پس از ویدئو کنفرانس با چو گفت: تمام سرویس های تحت نظارت من و البته خودم مشغول بررسی هستیم که آیا این اقدامات برای پیروی از قانون سرویس های اتحادیه اروپا کافی است یا خیر. زیرا اکنون بیش از هر زمان دیگری باید از شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان در مقابل محتوای غیرقانونی و اخبار جعلی محافظت کرد.

چو قرار است امروز با ورا یورووا نایب رئیس کمیسیون اروپا برای ارزش‌ها و شفافیت و دیدیه ریندیر کمیسیونر آنتی تراست این منطقه دیدار کند.
کد مطلب: 75398
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام