۰
plusresetminus
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۰

رباتی که مدیر مدرسه شد!

ایتنا - مدرسه کاتسمور واقع در غرب ساسکس، به اولین مدرسه بریتانیا تبدیل شده که از ربات هوش مصنوعی به عنوان مدیر استفاده می‌کند و می‌گوید این ربات «به شکلی باورنکردنی آموزش‌ دیده» و «اثر آرام‌بخش» دارد.
رباتی که مدیر مدرسه شد!

این مدیر جدید که «ابیگیل بیلی» نام دارد، یک چت بات است که با هوش مصنوعی و به روشی شبیه به چت ربات معروف Chat GPT کار می‌کند. این ربات حاوی مجموعه عظیمی از داده‌هاست که پاسخ‌هایی مشابه پاسخ‌های انسانی ارائه می‌کند.

البته مقامات مدرسه می‌گویند این ربات و سایر ربات‌های گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی «در مشاغل آموزشی و مدیریتی جای انسان را نمی‌گیرند.»

او خاطرنشان کرد که ابیگیل بیلی، اگرچه به عنوان مدیر مدرسه فعالیت می‌کند اما در عمل پشتیبان مدیر انسانی فعلی، تام راجرسون، است.

بیلی تنها چت باتی نیست که به لیست کارمندان این مدرسه ملحق می‌شود. کاتسمور قبلاً هم چت بات Jamie Trainer را به عنوان رئیس بخش هوش مصنوعی منصوب کرده بود.

بیلی قرار است در مورد طیف گسترده‌ای از مسائل، مانند تدوین خط مشی‌های مدرسه و حمایت از کودکان مبتلا به ADHD به کادر مدیریت کمک کند.

راجرسون در این رابطه گفت: «خوشحالم که یک شخص فوق‌العاده آموزش‌دیده وجود دارد تا به شما در تصمیم‌گیری کمک کند، بدون اینکه برای یافتن پاسخ‌ها زمان زیادی منتظر بمانید.»

این مدرسه اعلام کرد پس از «ناتوانی در یافتن یک کاندیدای انسانی مناسب» تصمیم گرفت یک چت بات هوش مصنوعی را به عنوان رئیس هوش مصنوعی منصوب کند.
کد مطلب: 75225
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام