۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۵۵

ردیت «طلای ردیت» نقش‌آفرینان برتر خود را به پول واقعی تبدیل می‌کند

ایتنا - ردیت به کسانی که حداقل 10 طلا (Reddit Gold) دارند و در 12 ماه گذشته بین 100 تا 4999 کارما دریافت کرده‌اند، وضعیت «نقش‌آفرین استاندارد» (که درآمد 90 سنت به ازای هر طلا دریافت می‌کنند) اعطا می‌کند.
ردیت «طلای ردیت» نقش‌آفرینان برتر خود را به پول واقعی تبدیل می‌کند
ردیت اعلام کرد که پرداخت طلا را به نقش‌آفرینان اصلی آغاز خواهد کرد. «برنامه نقش‌آفرین» جدید این پلتفرم به ردیتورهایی که شرایط خاصی داشته باشند این امکان را می‌دهد تا پول واقعی (با توزیع ماهانه) را برای محتوایشان که مشمول دریافت پاداش شده است دریافت کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این شرکت همچنین، با جایگزینی رویکرد طلا برای همه موارد، ردیت‌کوین‌ها (و همه پاداش‌های مرتبط) را حذف کرده و نحوه عملکرد پاداش‌هایش برای پست / نظر را نیز اصلاح نموده است.
 
برنامه نقش‌آفرین برای ردیتورهای که 18+ سال سن دارند، در یک مکان واجد شرایط (فقط ایالات‌متحده در ابتدا) هستند، و دارای حساب «در وضعیت خوب» و منطبق با حداقل‌های لازم سوابق رفتاری (کارما) هستند، باز است.
 
ردیت به کسانی که حداقل 10 طلا (Reddit Gold) دارند و در 12 ماه گذشته بین 100 تا 4999 کارما دریافت کرده‌اند، وضعیت «نقش‌آفرین استاندارد» (که درآمد 90 سنت به ازای هر طلا دریافت می‌کنند) اعطا می‌کند. بالاتر از آن، برخورداری از موقعیت «نقش‌آفرین برتر» (که درآمد یک دلار به ازای هر طلا دریافت می‌کنند) به حداقل 10 طلا و بیش از 5000 کارما از 12 ماه قبل نیاز دارند. ردیتورهایی که زیر این آستانه ها قرار می‌گیرند، تا زمانی که به این اهداف نرسند واجد شرایط دریافت پول واقعی نخواهند بود.
 

کاربران ردیت می‌توانند با رفتن به صفحه این برنامه از طریق منوی نمایه خود واجد شرایط بودن‌شان را بررسی کنند. اگر امکان ملحق شدن به آن را داشته باشند، دکمه «تایید شوید تا شروع به کسب درآمد کنید» برایشان هایلایت شده و قابل لمس/کلیک کردن می‌شود.
 
ردیت همچنین تغییراتی در رابط کاربری خود ایجاد کرد تا با این تاکید جدید بر طلا مطابقت داشته باشد. پست‌ها و نظرات طلایی‌شده اکنون یک نماد طلایی رأی مثبت، به جای نماد استاندارد، نشان می‌دهند. این پلتفرم همچنین به شما امکان می‌دهد مستقیماً از یک پست پاداش و طلا خریداری کنید: اکنون می‌توانید برای یک پست یا نظر در اپ تلفن‌همراه ردیت روی نماد رأی مثبت به طور ممتد فشار دهید (یا در محیط وب، ماوس را روی نشانگر نماد قرار دهید) و بین دادن یک تا 25 پاداش طلا انتخاب نمایید. یک طلا برای کاربران 2 دلار هزینه دارد، و در عین حال آنها می‌توانند تا 49 دلار برای 25 طلای ردیت بپردازند. این سیستم طلای جدید اکنون بر روی تلفن همراه در دسترس است و تا «اواخر امسال» برای کاربران وب نیز منتشر خواهد شد.
کد مطلب: 74832
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام