۰
plusresetminus
شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۳۳

رده پریمیوم لایت بدون‌آگهی یوتیوب به زودی حذف می‌شود

ایتنا - رده پریمیوم معمولی یوتیوب تبلیغات را حذف می‌کند و همراه با یوتیوب موزیک، امکان بارگیری ویدیوها برای مشاهده آفلاین، و همچنین قابلیت تماشای ویدیوها در پس‌زمینه هنگام استفاده از اپ‌های دیگر را ارائه می‌کند. با این حال، قیمت آن دو برابر نسخه لایت، یعنی ماهانه 14 دلار، است.
رده پریمیوم لایت بدون‌آگهی یوتیوب به زودی حذف می‌شود
پس از 25 اکتبر، کاربران یوتیوب که برای استفاده از Premium Lite پول پرداخت می‌کنند، اگر نمی‌خواهند بدون توسل به مسدودکننده‌های آگهی، آگهی‌ها را در ویدیوهای خود ببینند، باید برای سطح پریمیوم گران‌تر پرداخت کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این پلتفرم میزبانی ویدئو در ایمیلی به کاربران اعلام کرد که این گزینه اشتراک را متوقف می‌کند و همچنین گفت که نسخه‌های بیشتری از آن را مطابق با بازخورد سازندگان و بینندگان توسعه خواهد داد.
 
یوتیوب هرگز Premium Lite را برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه نکرد، و دسترسی به آن پس از اینکه برای اولین بار در کشورهای منتخب اروپایی در سال 2021 در دسترس قرار گرفت محدود باقی ماند. اگرچه تنها قابلیت این رده حذف تبلیغات در قبال پرداخت ماهانه 7 یورو بود، اما همین برای کسانی که به آن دسترسی پیدا کردند، این گزینه‌ای عالی به شمار می‌رفت.
 

رده پریمیوم معمولی یوتیوب تبلیغات را حذف می‌کند و همراه با یوتیوب موزیک، امکان بارگیری ویدیوها برای مشاهده آفلاین، و همچنین قابلیت تماشای ویدیوها در پس‌زمینه هنگام استفاده از اپ‌های دیگر را ارائه می‌کند. با این حال، قیمت آن دو برابر نسخه لایت، یعنی ماهانه 14 دلار، است.
 
این وب‌سایت به مشترکین فعلیش اشتراک یک ماهه پریمیوم معمولی را بدون هیچ هزینه‌ایمی‌دهد، حتی اگر در گذشته آن را آزمایش کرده باشند با این هدف که نظر آنها را جلب کند. آنها باید یا اشتراک خود را در حال حاضر لغو کنند یا منتظر بمانند تا اشتراک آنها لغو شود تا بتوانند از این پیشنهاد ویژه استفاده کنند. اما از پاسخ‌های کاربران ردیت اینگونه بر می‌آید که از حذف قریب‌الوقوع گزینه لایت ابراز تاسف می‌کنند، چرا که بسیاری از افراد حاضر نیستند دو برابر مبلغی را که پرداخت می‌کردند خرج کنند در حالی که تنها هدفشان از خرید چنین رده‌ای تماشای ویدیوهای بدون‌آگهی است.
 
کد مطلب: 74830
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام