۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲

حذف تدریجی امکان عبور از تبلیغات اول ویدئوها در یوتیوب

ایتنا - به نظر می رسد که یوتیوب در حال کنار گذاشتن TrueView (تبلیغاتی که بینندگان می‌توانند پس از 5 ثانیه دکمه عبور از آنها را بزنند) و تبدیل کردن تبلیغات غیر قابل رد کردن است.
حذف تدریجی امکان عبور از تبلیغات اول ویدئوها در یوتیوب
 
احتمالا به زودی کمتر از سابق آن دکمه عبور از آگهی (skip ad) را در یوتیوب خواهید دید.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، در ویدئویی با عنوان آیا می خواهید پول بیشتری از عواید تبلیغاتی در بیاورید؟، که بر روی کانال رسمی Creator Insider در این پلتفرم نمایش داده شد، یوتیوب تغییر بزرگی را برای «شرکایش در یوتیوب» اعلام کرد.
 
هر کانالی که بتواند از ویدئوهایش پول دربیاورد به زودی قادر به اجرائی نمودن تبلیغات غیرقابل رد کردن خواهد بود.
قبلا، همانگونه که در ویدئوی مزبور به آن اشاره شده، فقط برخی از کانال‌های مشخص یوتیوب قادر به اجرای آگهی‌های غیر قابل رد شدن بودند.  
 
در این آگهی ویدئویی، یوتیوب خاطرنشان نموده است که تبلیغ دهندگان پول بیشتری را برای تبلیغات غیر قابل رد کردن (non-skippable ads) پرداخت می‌کنند، که به نوبه خود باعث درآمدزایی بیشتر برای تولیدکنندگان ویدئوهایی که این تبلیغات روی آنها اجرا می شوند می‌گردد.
 
اوائل سال جاری، یوتیوب حداکثر ویدئو برای تبلیغات غیر قابل رد کردن را 15 تا 20 ثانیه، بسته به مکان یک بیننده، تعیین کرد.
 


به نظر می‌رسد که یوتیوب در حال کنار گذاشتن TrueView (تبلیغاتی که بینندگان می‌توانند پس از 5 ثانیه دکمه عبور از آنها را بزنند) و تبدیل کردن تبلیغات غیر قابل رد کردن است. محتواهای ویدئویی قدیمی‌تری که در آنها امکان TrueView فراهم بود به تبلیغات غیر قابل رد کردن تبدیل خواهند شد، حتی در صورتی که یک کانال قبلا برای تبلیغات غیر قابل رد کردن واجد شرایط نبوده باشد.
این بدان معناست که اگر ویدئوسازان در یوتیوب بخواهند که بینندگانشان همچنان قادر به رد کردن تبلیغات بر روی آرشیوهای ویدئوییشان باشند، لازم خواهد بود تا دست به کار شده و حالت پیش‌فرض را سوئیچ کرده یا تنظیمات کلی تبلیغات را تغییر دهند.
 
با اینکه پول بیشتر برای ویدئوسازها قطعا جذاب به نظر می‌رسد، ولی در این اعلامیه ویدئویی برخی نیز خاطرنشان کرده‌اند که مخاطبانشان ممکن است به جای اینکه تا پایان تبلیغ غیرقابل رد کردن صبر کنند کاملا از آن ویدئو عبور کرده و به سراغ ویدئوی دیگری بروند، که به این ترتیب آنها از هرگونه درآمدی محروم خواهند ماند.
 
یکی از سخنگویان یوتیوب در پاسخ به سوال مشبل به یک صفحه پشتیبانی گوگل ارجاع داد که در آن جزئیات نحوه کنترل اینکه چه نوع از تبلیغات بر روی ویدئوهای تولیدکنندگان ویدئوها نمایش داده شود ذکر شده است.
از طریق Adsense، آنها می توانند تبلیغ کنندگان مشخص و همچنین کل طبقه‌بندی‌های تبلیغاتی را بلاک کنند. تولیدکنندگان ویدئوها همچنین با استفاده از ابزارهای تحلیلی یوتیوب قادر به پیگیری نحوه عملکرد تبلیغات غیر قابل رد کردن مربوط به خودشان هستند تا مشخص شود که آیا این فرمت آگهی برای پول در آوردن از مخاطبانشان بهترین راه هست یا نه.
 
امکان استفاده از تبلیغات غیر قابل رد کردن هفته آینده برای همه تولیدکنندگان محتوا فراهم خواهد شد.
 
کد مطلب: 53859
برچسب ها: یوتیوب تبلیغات
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام