۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۷
براساس برخی شایعات؛

اپل کابل اختیاری تاندربولت USB-C برای آیفون 15 پرو عرضه می‌کند

ایتنا - مدل‌های آیفون 15 پرو «دست‌کم» از USB 3.2 یا تاندربولت 3 پشتیبانی می‌کنند. با این حال، کابل USB4 فاش‌شده مبتنی بر پروتکل تاندربولت 4 است که به آن این امکان را می‌دهد تا سرعتی معادل 40 گیگابیت در ثانیه ارائه دهد، که دو برابر استاندارد قبلی USB 3.2 Gen 2 است.
اپل کابل اختیاری تاندربولت USB-C برای آیفون 15 پرو عرضه می‌کند
اپل ممکن است یک کابل جانبی انتقال دیتا از طریق USB-C را برای مدل‌های آیفون 15 پرو ارائه دهد که می‌تواند سرعت تاندربولت یا USB4 تا 40 گیگابیت بر ثانیه را داشته باشد. این تازه‌ترین ادعای اکانت KosutamiSan است که جزئیات این کابل را در توییتر (اکنون X) منتشر کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از مک‌رومرز، طول این کابل 0.8 متر است که از کابل Thunderbolt 4 Pro موجود اپل (که 1.8 متر است) کوتاه‌تر است و گفته می‌شود که از شارژ تا 150 وات پشتیبانی می‌کند. ظاهرا اپل این کابل را جداگانه به فروش خواهد رساند.
 
با توجه به تغییر مورد انتظار به USB-C در همه مدل‌های آیفون 15، حدس‌های زیادی در مورد اینکه اپل از کدام پورت استاندارد در دستگاه‌های ممتاز آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس استفاده می‌کند تا به طور بالقوه آنها را از آیفون‌های ارزانتر (مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس) متمایز سازد وجود دارد.
 
به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، مدل‌های آیفون 15 پرو «دستکم» از USB 3.2 یا تاندربولت 3 پشتیبانی می‌کنند. با این حال، کابل USB4 فاش‌شده مبتنی بر پروتکل تاندربولت 4 است که به آن این امکان را می‌دهد تا سرعتی معادل 40 گیگابیت در ثانیه ارائه دهد، که دو برابر استاندارد قبلی USB 3.2 Gen 2 است.
 

در رابطه با شارژ 150 وات، این قابلیت باعث می‌شود کابل نسبت به کابل فعلی تاندربولت 4 پرو (100 وات) اپل قادر به انتقال انرژی سریع‌تری باشد، اما این لزوما بدان معنا نخواهد بود که آیفون 15 پرو قادر به شارژ با این سرعت خواهد بود.
 
در اوایل سال جاری، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل گفت که مدل‌های آیفون 15 به دلیل سوق یافتن به استفاده از USB-C از سرعت شارژ سریع‌تری پشتیبانی می‌کنند، در حالی که یک شایعه ادعا کرده است که حداقل برخی از مدل‌های آیفون 15 ممکن است از سرعت شارژ تا 35 وات پشتیبانی کنند. مدل‌های فعلی آیفون ۱۴ می‌توانند حداکثر با حدود ۲۷ وات شارژ شوند، در حالی که مدل‌های پرو می‌توانند قدری سریع‌تر شارژ شوند.
 
کد مطلب: 74501
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام