۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳

اپل به دنبال ساخت سیستم شارژ از راه دور برای محصولات خود

ایتنا- اپل به دنبال راهکاری است که به کمک آن بتوان تلفن‌های همراه هوشمند را از راه دور شارژ کرد و این فناوری به‌صورت انحصاری بر روی تلفن‌های همراه شرکت اپل، عرضه خواهد شد.
اپل به دنبال ساخت سیستم شارژ از راه دور برای محصولات خود


اپل به دنبال راهکاری است که به کمک آن بتوان تلفن‌های همراه هوشمند را از راه دور شارژ کرد و این فناوری به‌صورت انحصاری بر روی تلفن‌های همراه شرکت اپل، عرضه خواهد شد.


به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت بری تحلیلی Engadget، شارژ کردن تلفن‌های همراه هوشمند به معنی اسیر شدن در یک نقطه خاص است و به دلیل ضعف باتری‌های امروزی در مقایسه با میزان کاربری مورد نیاز، در طول روز بسیاری از ما برای ساعت‌ها در کنار یک پریز برق حضور داریم.

با این‌ وجود اپل به دنبال تغییر این ساختار است. این شرکت به دنبال این است تا با همکاری شرکت‌های دیگر، یک سیستم شارژ از راه دور را برای تلفن‌های همراه هوشمند خود یعنی آیفون مهیا کند که می‌توان با کمک آن از راه دور نیز به شارژ دستگاه پرداخت.

 

به نظر می‌رسد که اپل به دنبال طراحی سیستمی است که با افزایش فاصله نسبت به منبع شارژ، میزان کارایی شارژر در آن پایین نیامده و همه دستگاه‌ها با قدرتی یکسان شارژ شوند.

بااین‌حال هنوز مشخص نیست که در چه زمانی از این فناوری پرده‌برداری خواهد شد و محدوده عملکرد آن به چه ترتیب خواهد بود. اخبار منتشر شده معتقدند که اپل در صورت موفقیت در برنامه خود، این پروژه را در اوایل سال آینده میلادی، به‌صورت رسمی عرضه خواهد کرد.
 
کد مطلب: 40771
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام