۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
در هند؛

قرارداد ۱۹۴ میلیون دلاری فاکسکان برای تولید قطعات الکترونیکی

ایتنا - یک واحد شرکت فاکسکان، توافقی با ایالت تامیل نادوی هند برای ساخت کارخانه جدید تولید قطعات الکترونیکی امضا کرد که ۶۰۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد کرد.
قرارداد ۱۹۴ میلیون دلاری فاکسکان برای تولید قطعات الکترونیکی


رویترز به نقل از یک منبع آگاه نوشت: این تاسیسات که در منطقه کانچیپورام، نزدیک مرکز ایالت تامیل نادو قرار دارد، جدا از تاسیسات فعلی خواهد بود که نزدیک چنای واقع شده و فاکسکان در آنجا، آیفون مونتاژ کرده و بیش از ۳۵ هزار کارمند دارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دولت ایالت تامیل نادو صبح دوشنبه در لینکدین اعلام کرد که خبر بزرگی اعلام خواهد کرد که به معنای حفظ موقعیت برتر تامیل نادو به عنوان مرکز قدرت الکترونیکی هند خواهد بود.

رویترز هفته گذشته گزارش کرده بود زیرمجموعه فاکسکان سرگرم مذاکره با تامیل نادو درباره این سرمایه‌گذاری است و این شرکت قصد دارد ساخت کارخانه را در سال ۲۰۲۴، تکمیل کند.

واحد FII فاکسکان، دستگاه‌های الکترونیکی، تجهیزات خدمات ابری و ربات‌های صنعتی تولید می‌کند. هنوز معلوم نیست کارخانه هندی جدید این شرکت، قطعه برای آیفون یا شرکت‌های دیگر خواهد ساخت.

انتظار می‌رود این خبر به زودی از سوی دولت تامیل نادو اعلام شود و یونگ لیو، رئیس هیات مدیره فاکسکان که برای شرکت در کنفرانس نیمه‌رسانای دولت فدرال، به هند سفر کرده است، در مراسم امضای قرارداد با سروزیر ایالتی، حضور خواهد داشت.

بر اساس گزارش رویترز، فاکسکان به منظور گسترش فعالیت فراتر از چین، قصد دارد تعداد کارکنان کارخانه آیفون خود در تامیل نادو را تا اواسط سال ۲۰۲۴، چهار برابر کند.
کد مطلب: 74032
برچسب ها: فاکسکان
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام