۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۶

جریمه ۲۸۰۰ دلار فاکسکان به دلیل اغراق در هزینه‌ها!

ایتنا - ​​​​​​​مقامات مالیاتی چین، همزمان با تحقیقات گسترده‌ درباره فعالیت‌های سازنده آیفون، زیرمجموعه گروه فناوری فاکسکان را به دلیل اغراق در هزینه‌هایش، ۲۰ هزار یوان (۲۸۰۰ دلار) جریمه کردند.
جریمه ۲۸۰۰ دلار فاکسکان به دلیل اغراق در هزینه‌ها!


مرکز ملی اطلاعات اعتبار عمومی چین اعلام کرد شرکت «فاکسکان اینداستریال اینترنت» در شهر ووهان چین، توسط سازمان مالیاتی محلی بر سر حساب و کتاب هزینه‌های تحقیق و توسعه در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ جریمه شد. نماینده فاکسکان در این باره اظهارنظر نکرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این جریمه در حالی صادر شد که چین سرگرم تحقیقات درباره امور مالیاتی فاکسکان در استان‌های جنوبی گوانگدونگ و جیانگ‌سو و استفاده این شرکت از زمین در هوبی و هنان است که محل پایگاه‌های تولید آیفون اپل است. در این گزارش به ووهان به عنوان منطقه ای که شامل تحقیقات مالیاتی از فاکسکان است، اشاره ای نشده است.

تری گو که موسس فاکسکان است، برای شرکت در رقابت انتخابات ریاست جمهوری تایوان در ژانویه نامزد شده است. وی اظهار کرده بود دولت چین وقتی او رسما، نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری تایوان را اعلام کند، جرات نخواهد کرد به امپراتوری تجاری او کاری داشته باشد. فعالیت‌های مبارزاتی او پس از اعلام تحقیقات کاهش یافته، اما این میلیاردر همچنان در رقابت مانده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت «فاکسکان اینداستریال اینترنت» یک تولید کننده قراردادی بزرگ برای فاکسکان در چین با حدود ۲۰۰ هزار کارمند است.
کد مطلب: 75664
برچسب ها: فاکسکان جریمه
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام