۰
plusresetminus
شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۷
به تقلید از تلگرام،

واتس‌اپ به قابلیت پیام‌های ویدیویی مجهز می‌شود

ایتنا - واتس‌اپ می‌گوید مدت این ویدیوهای آنی می‌تواند تا 60 ثانیه باشد، هنگام باز شدن در یک چت به‌طور خودکار در حالت بی‌صدا پخش می‌شوند، و با رمزگذاری سرتاسری محافظت می‌شوند تا پیام‌های شما را ایمن نگه دارند.
واتس‌اپ به قابلیت پیام‌های ویدیویی مجهز می‌شود
یکی از قابلیت‌های محبوب در تلگرام امکان ارسال پیام‌های ویدئویی حباب دار بوده است. در ژوئیه 2023، بالاخره مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرد که واتس‌اپ یک ویژگی بسیار مشابه – اگر نگوییم یکسان – با آن را عرضه می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از BGR، در کانال متا در اینستاگرام، زاکربرگ گفت که واتس‌اپ در حال اضافه کردن «قابلیت ضبط و اشتراک‌گذاری فوری یک پیام ویدیویی در چت‌های شما است. این کار به آسانی ارسال یک پیام صوتی سریع است». مانند همان چیزی که در تلگرام وجود دارد، کاربران فقط باید روی دکمه صدا بزنند تا به نماد دوربین تغییر کنند.
 
پس از آن، کاربران باید دکمه دوربین را فشار داده و نگه دارند تا ضبط شروع شود و سپس برای ارسال ویدیو این دکمه را رها کنند. کشیدن انگشت به بالا باعث قفل شدن ضبط می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند از بین دوربین‌های جلو و عقب سوئیچ کنند و فیلترهای بصری اضافه کنند.
 
البته تا زمانی که این قابلیت نهایتاٌ در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد ممکن است چند هفته و چند ماه طول بکشد.
 

واتس‌اپ می‌گوید این ویدیوهای آنی می‌توانند تا 60 ثانیه طول بکشند، هنگام باز شدن در یک چت به‌طور خودکار در حالت بی‌صدا پخش می‌شوند، و با رمزگذاری سرتاسری محافظت می‌شوند تا پیام‌های شما را ایمن نگه دارند.
 
اخیراٌ واتس‌اپ اولین اپ Watch خود را، البته برای کاربران Android wearOS، منتشر کرد. همچنین، هفته گذشته، این شرکت ارائه یک قابلیت پرتقاضا را آغاز کرد که عبارت بود از امکان ارسال پیام به افراد بدون ذخیره شماره تلفن آنها.
 
واتس اپ در حال حاضر روی قابلیت افزودن نام‌های کاربری به این پلتفرم کار می‌کند. به این ترتیب، برای چت کردن با کسی نیازی به دانستن شماره تلفن ندارید. این قابلیت می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا با کسب‌وکارها به‌طور خصوصی ارتباط برقرار کنند، و بدین طریق از شماره تلفن‌شان محافظت می‌کند، یا شاید استفاده از آنها حتی گسترده‌تر خواهد شد، و امکان ارتباط خصوصی با هر کاربری فراهم می‌شود.
 
همچنین، این اپلیکیشن پیام‌رسان اخیراً قابلیت افزودن حساب کاربری خود را به چندین دستگاه، از جمله بیش از یک گوشی هوشمند به طور همزمان، ارائه کرده است.
 
کد مطلب: 73982
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام