۰
plusresetminus
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۵۵

Threads قابلیت جذب کاربران توییتر را دارد؟

ایتنا - برخی از تبلیغ کنندگان توییتر به دنبال انتقال به Threads هستند؛ اما آیا این سکو توانایی جذب آن‌ها را دارد یا خیر.
Threads قابلیت جذب کاربران توییتر را دارد؟

پلتفرم Threads که در ۵ ژوئیه راه اندازی شد، تبدیل به سریع‌ترین سکوی رسانه اجتماعی در حال رشد برای رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر شده و این اولین تهدید جدی برای برنامه توییتر است.

این در حالی است که ایلان ماسک، مالک توییتر گفته است که نام تجاری و لوگوی این سکو را به X تغییر خواهد داد.

طبق گفته شرکت تحقیقاتی Sensor Tower، Threads پس از یک هفته اول پرهیاهوی خود، اکنون شاهد کاهش میزان دانلود و تعامل بوده و به گفته gadgets360، در حال حاضر برای تبلیغات باز نیست.

اما تحلیلگران اهداف بزرگی را برای هزینه‌های تبلیغاتی پیش بینی کرده اند. با این احتیاط که بستگی به این دارد که آیا کاربران به آن‌ها پایبند هستند یا خیر.

برنشتاین در یادداشتی در ۱۸ جولای نوشت: اگر Threads بتواند کاربران خود را حفظ کند، می‌تواند سالانه ۵ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی ایجاد کند که تقریباً به اندازه درآمد توییتر در سال ۲۰۲۱ است.

تحلیلگران Morningstar در ۱۱ ژوئیه گفتند که Threads می‌تواند بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۷ هر سال بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار به درآمد متا اضافه کند و تحلیلگران Evercore ISI در ۹ جولای تخمین زدند که Threads می‌تواند تقریباً ۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

تیلور میشل جرارد، مدیر اجرایی شرکت بازاریابی محتوا Blue Hour Studios هم گفت که برخی از مشتریان او در حال بررسی اضافه کردن یک پست Threads در کنار پست‌های TikTok یا اینستاگرام به عنوان بخشی از قرارداد‌های حمایت شده خود با اینفلوئنسر‌ها هستند.

او گفت: این یک راه عالی برای وارد کردن Threads به یک کمپین موجود است. 

مت یانوفسکی، یکی از بنیانگذاران Moment Lab که یک آژانس بازاریابی و تبلیغات برای برندها است، گفت: هنگامی که تبلیغات Threads در دسترس قرار گیرد، برند‌ها بدون شک هزینه تبلیغات خود را از توییتر منتقل خواهند کرد.

مارک زاکربرگ، رئیس Met اعلام کرده است که این شرکت تنها زمانی کسب درآمد از Threads را در نظر خواهد گرفت که یک مسیر روشن برای یک میلیارد کاربر وجود داشته باشد.

زاکربرگ هفته گذشته در Threads پست کرد، ده‌ها میلیون کاربر هر روز به Threads باز می‌گردند و تیم او بقیه سال را بر روی "بهبود اصول و حفظ نگهداری" متمرکز خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب: 73968
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام