۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۰

اسپاتیفای موزیک‌ویدیوها را به اپ خود اضافه می‌کند

ایتنا -ویدیو در اسپاتیفای در حال حاضر محدود به پادکست‌ها، کلیپ‌های داستان‌گویی 30 ثانیه‌ای (برای کمک به هنرمندان در صحبت در مورد کارشان) و گیف‌های 10 ثانیه‌ای است که در حین گوش دادن کاربر به یک آهنگ به طور مکرر اجرا می‌شوند.
اسپاتیفای موزیک‌ویدیوها را به اپ خود اضافه می‌کند
اسپاتیفای ممکن است به زودی به شما امکان تماشای موسیقی را بدهد، نه اینکه فقط به آن گوش دهید. منابع بلومبرگ ادعا می‌کنند که این سرویس استریم در حال بررسی اضافه کردن موزیک ویدیوهای کامل به اپ خود است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این شرکت در حال گفتگو با شرکای احتمالی است، اما مشخص نیست چه کسی از این قابلیت پشتیبانی می‌کند یا چه زمانی ممکن است وارد شود. اسپاتیفای تاکنون از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است.
 
ویدیو در اسپاتیفای در حال حاضر محدود به پادکست‌ها، کلیپ‌های داستان‌گویی 30 ثانیه‌ای (برای کمک به هنرمندان در صحبت در مورد کارشان) و گیف‌های 10 ثانیه‌ای است که در حین گوش دادن کاربر به یک آهنگ به طور مکرر اجرا می‌شوند. این غول دنیای رسانه در ماه مارس یک فید در صفحه اصلی مشابه تیک‌تاک راه‌اندازی کرد، اما این قابلیت بیشتر برای یافتن موسیقی و پادکست‌ها طراحی شده است تا تماشای ویدیو. این شرکت چندین سال پیش سعی کرد از محتوای تلویزیونی مانند کلیپ‌هایی از Comedy Central و ESPN استفاده کند، اما این ایده چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

 

این قابلیت برای سرویس‌های پخش موسیقی چیز جدیدی نیست. اپل‌موزیک سال‌هاست که قابلیت موزیک‌ویدیو دارد. با این حال، اضافه شدن این ویژگی به اسپاتیفای به آن کمک می‌کند تا با اپل مطابقت داشته باشد و ممکن است بتواند مخاطبانی را که در غیر این صورت این ویدیوها را در یوتیوب تماشا می‌کردند را جذب کند. همچنین با این قابلیت امکان اضافه کردن محتوا به فید جدید فراهم می‌شود و به اسپاتیفای کمک می‌کند تا بینندگانی که تمایل به موسیقی دارند را از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک‌تاک جذب کند.
 
موزیک‌ویدیوها به تنهایی درآمد مستقیم زیادی ایجاد نمی‌کنند. یوتیوب 55 درصد از درآمدش از آگهی‌ها را به تولیدکنندگان محتوا می‌دهد که به‌طور متوسط به ازای هر 1000 بازدید، 18 دلار است. پس از آن هنرمندان، برچسب‌ها و سایر طرف‌های دخیل ناچارند این مقدار کم را بین خود تقسیم کنند. با این حال، این کلیپ‌ها مکمل درآمد صوتی هستند و به طور بالقوه می‌توانند امکان دیده شدن موزیسین‌ها را افزایش دهند.
 
فشار برای یافتن منابع درآمد جدید نیز وجود دارد. اسپاتیفای در اوایل سال جاری بخش قابل توجهی از کارکنان خود را اخراج کرد، از جمله 200 نفر در تیم پادکستش، زیرا هم با سخت شدن وضعیت اقتصاد جهان و هم با اشتباهات در حوزه کسب‌وکارش دست و پنجه نرم می‌کرد. موزیک‌ویدیوها می‌توانند بدون نیاز به داشتن یک تیم تولید بزرگ، مانند آنچه در مورد پادکست‌ها لازم بود، وضعیت مالی این شرکت را بهبود بخشند.
کد مطلب: 73570
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام