۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۲۸

آموزش: ترفندی برای آزاد کردن فضای ذخیره در آیفون

ایتنا - با یک ترفند جالب می‌توانید فضای ذخیره سازی دستگاه آیفون خود را افزایش دهید.
آموزش: ترفندی برای آزاد کردن فضای ذخیره در آیفون

به دلیل دریافت عکس‌ها، فیلم‌ها و متن‌های بیشتر، فضای ذخیره‌سازی آیفون شما ممکن است به سرعت پر شود؛ اما خوشبختانه، یک ترفند عالی برای آزاد کردن فضای دستگاه شما با تغییر تنظیمات پیام وجود دارد.

به طور پیش فرض، دستگاه آیفون شما هر پیامی را که ارسال و دریافت می‌کند، برای همیشه ذخیره می‌کند. اگر چه ممکن است این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند به گذشته برگردند و مکالمات و پیام‌های سال‌های قبل را بخوانند، مفید باشد؛ اما این پیام‌ها می‌توانند به مرور زمان جمع شوند و فضای ذخیره‌سازی شما را پر کنند.

در این گزارش، نحوه آزاد کردن فضای ذخیره سازی دستگاه آیفون شما معرفی شده است:
قفل آیفون خود و برنامه Settings را باز کنید، سپس به پایین بروید و روی گزینه Messages کلیک کنید، سپس به "تاریخچه پیام" بروید.

در این جا گزینه "Keep Messages" (پیام‌های ذخیره شده) را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک و انتخاب کنید که پیام‌ها برای یک سال، ۳۰ روز یا برای همیشه نگهداری شوند.

 

اکنون یک پنجره باز خواهد شد که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید پیام‌های قدیمی را حذف کنید؟ روی "حذف" کلیک کنید تا مقداری فضای خالی را بازیابی کنید.

اگر می‌خواهید بررسی کنید که اکنون چقدر فضای خالی روی آیفون خود دارید، دوباره برنامه Settings را باز کنید و روی General و سپس iPhone Storage ضربه بزنید.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب: 73467
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام