۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۳

نسخه ارزان ویژن پروی اپل تا پایان 2025 عرضه می‌شود

ایتنا - قیمت تعیین شده برای ویژن پرو ، 3499 دلار و قیمتی نزدیک به هزینه ساخت آن است، اپل می‌تواند نمایشگرهای دوقلو 4K microLED و تراشه سیلیکونی M2 را با قطعات ارزان‌تر جایگزین کند و از دوربین‌های کمتری استفاده کند.
نسخه ارزان ویژن پروی اپل تا پایان 2025 عرضه می‌شود

بلومبرگ اعلام کرد که اپل قصد دارد تا پایان سال 2025 نسخه مقرون به صرفه‌تری از هدست ویژن پرو خود را عرضه کند که احتمالاً «Apple Vision One» یا ساده تر، «Apple Vision» نامیده می شود.

به گزارش ایتنا و به نقل از macrumors،  براساس اعلام اپل، قیمت تعیین شده برای ویژن پرو ، 3499 دلار و قیمتی نزدیک به هزینه ساخت آن است، اپل می‌تواند نمایشگرهای دوقلو 4K microLED و تراشه سیلیکونی M2 را با قطعات ارزان‌تر جایگزین کند و از دوربین‌های کمتری استفاده کند.

همچنین، اپل می‌تواند با طراحی هدبند ساده‌تر و بدون اسپیکرهای یکپارچه، از AirPods برای صدای فضایی استفاده کند. با این حال، چند نکته وجود دارد که بلومبرگ معتقد است اپل در مورد آنها کوتاه نخواهد آمد!

برخی از تحلیلگران، با اتکا به شایعات مربوط به قبل از مراسم رونمایی از این هدست، اظهار می‌داشتند که اضافه کردن هزینه مالی نمایشگر رو به بیرون، به دستگاه گران قیمت و کاهش عمر باتری آن بی معنی است، اما اپل  ویژگی EyeSight را به عنوان یک وجه تمایز کلیدی از هدست‌های AR/VR معرفی کرد. قابلیتی که این هدست را از بقیه رقبا در بازار متمایز می‌کند. صفحه‌نمایش خارجی که به نام EyeSight شناخته می‌شود، برای نشان دادن چشم‌های کاربر، و همچنین سیستم ردیابی چشم و دست، همان‌قدر که صفحه نمایش لمسی آیفون است، در Apple Vision نقش دارند. من انتظار دارم مدل ارزان‌تری را حفظ کند. آن ویژگی ها."

 


اما انتظار می‌رود که اپل با حفظ این قابلیت جالب، بتواند این هدست را با قیمت ارزان‌تری به بازار عرضه کند. تحلیلگر بلومبرگ معتقد است که استفاده اپل از مواد ارزان تر، و فرایند تولید ساده‌تر  می‌تواند به اپل اجازه دهد تا قیمت هدست را چند صد دلار کاهش دهد.

- مطالب مرتبط:
سونی درخواست اپل برای افزایش ظرفیت صفحه نمایش ویژن پرو را رد کرد
رونمایی اپل از هدست ویژن پرو با قابلیت کنترل با چشم
 
کد مطلب: 73284
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام