۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱

منتظر آیفون 15 گران‌قیمت باشید!

ایتنا - اطلاعاتی که تاکنون درباره آیفون ۱۵ درز پیدا کرده، بسیاری از بزرگترین تغییرات طراحی اپل را نشان داده اما نگرانی‌ها نسبت به افزایش قیمت این گوشی را هم بیشتر کرده و اکنون یک تحلیلگر برجسته، این نگرانی را تائید کرده است.
منتظر آیفون 15 گران‌قیمت باشید!

اطلاعاتی که تاکنون درباره آیفون ۱۵ درز پیدا کرده، بسیاری از بزرگترین تغییرات طراحی اپل را نشان داده اما نگرانی‌ها نسبت به افزایش قیمت این گوشی را هم بیشتر کرده و اکنون یک تحلیلگر برجسته، این نگرانی را تائید کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دن ایوس، تحلیلگر شرکت ودبوش، در یک یاداشت تحقیقاتی جدید، فاش کرد که بازه قیمت آیفون ۱۵، بسیار گران‌تر از مدل‌های فعلی خواهد بود. ایوس پس از آن در شبکه سی ان بی سی ظاهر شد و تکرار کرد که میانگین قیمت فروش نسل بعدی آیفون، افزایش پیدا خواهد کرد.

ایوس سابقه قوی از نظر این پیش بینی‌ها دارد و پیش از این، درباره افزایش قیمت بین‌المللی مدل‌های آیفون ۱۴ هشدار داده بود که متعاقب آن، اپل این کار را انجام داد اما مشتریان آمریکایی شاهد افزایش مشابه نبودند. اما در سری آیفون ۱۵، وضعیت فرق می‌کند. تحلیلگران و ناظران متعدد مدعی هستند قیمت‌ها حداکثر ۲۰۰ دلار به خصوص برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس افزایش خواهد داشت.

ایوس به قیمت مشخصی اشاره نکرده اما این تحلیلگر، بزرگترین نامی بوده که به ادعای افزایش قیمت آیفون را تقویت کرده است. در حالی که خریداران آمریکایی مسلما نگران افزایش قیمت خواهند بود اما شاید بزرگترین شوک، برای مشتریان بین‌المللی خواهد بود که با دومین افزایش قیمت بزرگ متوالی این گوشی روبرو می‌شوند.

بر اساس گزارش فوربس، با این حال، ایوس نسبت به اپل خوش بین مانده و هدف قیمت سهام ۱۲ ماهه این شرکت را از ۲۰۵، به ۲۲۰ دلار افزایش داده است.
کد مطلب: 73260
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام