۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴
OpenAI اعلام کرد؛

کاربران اپل می‌توانند با استفاده از اپ جدید با ChatGPT «صحبت کنند»

و به زودی اپ اندرویدی آن نیز از راه خواهد رسید
ایتنا - OpenAI همچنین اخیراً اعلام کرد که کاربران پولی ChatGPT به یک مرورگر وب دسترسی خواهند یافت که برای این ابزار امکان دسترسی به اطلاعات به‌روز در مورد سؤالات موضوعی را فراهم خواهد آورد. شایان ذکر است که ChatGPT قبلاً محدود به اطلاعات دریافت‌شده تا سال 2021 بود.
کاربران اپل می‌توانند با استفاده از اپ جدید با ChatGPT «صحبت کنند»
OpenAI یک اپلیکیشن موبایل مبتنی بر اپل آی‌اواس (AAPL) را برای سیستم هوش مصنوعی ChatGPT پیشگامانه خود منتشر کرده است، تا به این ترتیب کاربران آیفون و آیپد به زودی بتوانند با یک چت‌بات جدید صحبت کنند. اما این اپ جدید با قابلیت‌های موجود فعلی چه تفاوتی دارد؟
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اینوستوپدیا، اپ آی‌اواس ChatGPT با استفاده از سیستم تشخیص گفتار Whisper به کاربران آیفون این امکان را خواهد  داد تا دستورالعمل‌های صوتی را به این ربات چت ارائه دهند، که می‌تواند پاسخ‌های دقیقی را بدون تبلیغات اجباری یا ارائه نتایج بیش از حد ارائه دهد.
 
این ممکن است برای کاربران اپل که قبلاً به دستیار سیری آن عادت کرده‌اند جالب به نظر برسد، اما شاید پیشگامانه نباشد.
 
کاربران آیفون و مک قبل از این می‌توانستند از طریق وب‌سایت OpenAI در یک مرورگر وب موبایل از ChatGPT در دستگاه‌های خود استفاده کنند. OpenAI گفت که بازخورد کاربران را در مورد نحوه استفاده از ChatGPT در حال حرکت (on the go) دریافت کرده است، که باعث شد شرکت اپ اختصاصی خود را منتشر کند که می‌تواند تاریخچه کاربر را بین دستگاه‌های وی همگامسازی کند. این شرکت گفت که این اپ بازخورد مربوط به نحوه ادغام پاسخ‌های ChatGPT توسط کاربران در زندگی روزمره‌شان را جمع‌آوری خواهد کرد.
 
با این تفاصیل، چه کاری می‌توانید از برنامه ChatGPT iOS بخواهید؟
 کاربران آیفون می‌توانند از ChatGPT توصیه‌هایی برای آشپزی، برنامه‌های سفر، ایده‌های هدیه یا نحوه ارائه مطلب‌ها بخواهند. ChatGPT حتی می‌تواند بر اساس پیشنهادات کاربر شعر بنویسد.
 
ChatGPT را می‌توان به عنوان یک ابزار حرفه‌ای و ابزار یادگیری نیز استفاده کرد و به کاربران امکان می‌دهد موضوعاتی مانند تاریخ، ادبیات یا یادگیری زبان را با جزئیات بررسی کنند. به گفته OpenAI، این ابزار حتی می‌تواند درباره پروژه‌های کاری بازخورد بدهد، یادداشت‌ها را خلاصه کند، اطلاعات فنی ارائه دهد و در سایر ماموریت‌های حرفه‌ای باری برساند.
 
OpenAI به زودی اپ اندرویدی خود را عرضه می‌کند که دارای قابلیت افزونه‌ها و دسترسی به اینترنت است
 

علاوه بر انتشار اپلیکیشن iOS در این هفته، OpenAI گفت که به زودی نسخه اندرویدی آن را به زودی عرضه خواهد کرد. این شرکت گفت که نسخه iOS در حال حاضر فقط در ایالات‌متحده موجود است و در سطح بین‌المللی گسترش خواهد یافت.
 
OpenAI همچنین اخیراً اعلام کرد که کاربران پولی ChatGPT به یک مرورگر وب دسترسی خواهند یافت که برای این ابزار امکان دسترسی به اطلاعات به‌روز در مورد سؤالات موضوعی را فراهم خواهد آورد. شایان ذکر است که ChatGPT قبلاً محدود به اطلاعات دریافت‌شده تا سال 2021 بود.
 
پس از اینکه مایکروسافت قابلیت‌های این ربات چت را در موتور جستجوی بینگ خود ادغام کرد، کاربران اینترنت این امکان را یافتند که پاسخ‌های ChatGPT به پرسش‌های اینترنتی خود را دریافت کنند. OpenAI همچنین در حال عرضه پلاگین‌هایی است که به کاربران ChatGPT اجازه می دهد با Expedia ، Kayak، OpenTable و سایر سرویس‌ها تعامل داشته باشند.
 
انتشار این اپلیکیشن همچنین در همان هفته‌ای رخ داده است که سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، برای نخستین بار برای ارائه شهادت به منظور بررسی اینکه آیا دولت نیاز به تنظیم مقررات برای هوش مصنوعی دارد یا نه به کنگره رفت؛ وی گفت که بر این باور است در برخی موارد نیاز به مقررات وجود دارد.
 
کد مطلب: 73027
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام