۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱

طراحی سایت بروز با دات وب

شاید از خود بپرسید، یک سایت معتبر در زمینه طراحی سایت، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ قیمت طراحی سایت چقدر است؟ اصلاً چرا باید سایت داشته باشیم؟ صبور باشید که در ادامه به تمام این سؤالات شما پاسخ مختصر و مفیدی خواهیم داد.
طراحی سایت بروز با دات وب
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------




طراحی سایت امروزه دیگر یک دغدغه نیست؛ به این دلیل که شرکت های معتبری در این زمینه خدمات خوبی را با قیمت منصفانه ای ارائه می دهند. شاید از خود بپرسید، یک سایت معتبر در زمینه طراحی سایت، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ قیمت طراحی سایت چقدر است؟ اصلاً چرا باید سایت داشته باشیم؟ صبور باشید که در ادامه به تمام این سؤالات شما پاسخ مختصر و مفیدی خواهیم داد.
 

یک سایت طراحی خوب چه ویژگی هایی دارد؟


به هر حال مشتریان هنگام انتخاب سایتی برای طراحی سایت مورد نظر خود، همیشه دغدغه دارند. البته حق دارند؛ چرا که قرار است بودجه ای را پرداخت کنند؛ به همین دلیل، یک مشتری باهوش زیر و بم یک سایت معتبر در این زمینه را در می آورد؛ از این رو در ادامه شما را با چند ویژگی مهم و کلیدی که در هنگام انتخاب سایت باید مدنظر داشته باشید آشنا می کنیم:
 

سابقه


طراحی سایت فروشگاهی حقیقتاً کار هر کسی نیست؛ به همین دلیل، باید طراحی سایت مورد نظر خود را به یک سایتی معتبر در زمینه طراحی بسپارید که سابقه بالایی داشته باشد. سابقه بسیار بحث مهمی است؛ چراکه هیچ سایت با سابقه ای به خاطر سابقه بالایی که سبب اعتبار او شده است، شما را ناراضی نخواهد کرد. سایتی که سابقه ای نداشته باشد، به هیچ وجه قابل اعتماد نیست؛ همچنین باید پشتیبانی و مسائل این چنینی دیگر را هم در نظر بگیرید.
 

تعهد


تعهد مسئله بسیار مهم و البته خط قرمز یک سایت معتبر طراحی سایت باید باشد. اگر سایتی که در حوزه طراحی سایت فعالیت می کند، تعهدی نسبت به پروژه نداشته باشد، به هیچ عنوان کار را با کیفیت بالا تحویل نخواهد داد. متأسفانه برخی از سایت ها که قصد فریب مشتریان خود را دارند، با وعده های دروغین سعی در بالا کشیدن بودجه آن ها دارند. 
در صورتی که سایت دات وب از همان ابتدا مشتری را به مشاورین سایت ارجاع می دهد تا مشتری هرگونه سؤال و ابهامی که دارد را توسط مشاور برطرف کند. این چنین پروسه طراحی سایت را متخصصین به مشتری توضیح می دهند و همچنین بودجه را از همان ابتدا به صورت منصفانه مشخص می کنند. در مورد این که چه زمانی باید سایت خود را مشتری تحویل بگیرد هم متخصصین باید با وی صحبتی داشته باشند. تعهد در کیفیت کار و تحویل به موقع یکی از نکات و معیارهای اصلی برای انتخاب یک سایت طراحی سایت مانند سایت دات وب است.
 

تخصص


طراحی سایت اختصاصی یا سایت آماده هر کدام تخصص خاص خود را می طلبند. با این حساب افراد یا به قول معروف تیمی که در حال فعالیت در یک سایت طراحی هستند، باید کاملاً در زمینه هایی مانند تولید محتوا، سئو، طراحی و گرافیک، فتوشاپ و... مهارت و تخصص داشته باشند. تیمی که متخصص و ماهر باشد، بازخورد خوبی را تجربه خواهد کرد و مشتریان خود را همیشه راضی نگه خواهد داشت.
 

خدمات


زمانی که شما طراحی سایت شرکتی ، فروشگاهی و... خود را به سایت دات وب می سپارید باید در مورد خدمات سایت هم اطلاعاتی کسب کنید. سایت مورد نظر طبیعتاً باید پشتیبانی قدرتمندی داشته باشد. یعنی در ساعات مشخص شده در طی روز شما بتوانید با متخصص مربوطه در سایت در ارتباط باشید تا مشکل به وجود آمده سایت را هر چه سریع تر برطرف کند.
به هر حال بررسی سوالات و خواسته های مشتریان هم جزء خدمات است و اگر سایتی در زمینه طراحی فعالیت می کند ولی حال و حوصله پاسخ به پرسش های مشتریان خود را ندارد، از همان ابتدا یک بازنده است؛ چرا که مشتریان راضی می توانند یک سایت طراحی را همیشه در صفحات اول گوگل به خاطر بازدید خود نگه دارند.  خدمات سایت دات وب متنوع است، شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سایت می توانید، با مشاورین سایت مورد نظر در ارتباط باشید.
پیشنهاد ویژه‌: طراحی اپلیکیشن اختصاصی
 

قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟


یکی از سؤالات بسیار پرتکرار مشتریان در هنگام طراحی سایت از متخصصین سایتی که در حوزه طراحی فعالیت می کند، قیمت و هزینه طراحی است. بهتر است بدانید که عواملی در برآورد هزینه قطعاً دخیل هستند. یکی از عوامل اصلی که می توان در نظر گرفت، طراحی گرافیکی سایت است، هر چقدر شما بخواهید که طراحی تخصصی تر و اصولی تر باشد، عمدتاً قیمت بالاتری را باید مدنظر داشته باشید.
سرعت لود سایت هم یکی دیگر از عواملی است که در برآورد قیمت بی تأثیر نیست، اگر سایت شما سرعت بالایی داشته باشد، قاعدتاً بازدید بیشتری هم می خورد و به همین دلیل، این عامل را در کنار دیگر عوامل مهم در برآورد هزینه طراحی سایت نادیده نگیرید. هر چقدر تیم طراح، خلاقانه تر به طراحی سایت بپردازند، حق دارند که قیمت بالاتری را پیشنهاد دهند. البته منظور ما از قیمت بالا، قیمت مناسب و منصفانه است، پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.
 هر چقدر بخواهید پشتیبانی قوی تر را در دسترس داشته باشید، باید بیشتر هزینه کنید و این در دنیای امروز در هر حوزه و کاری صدق می کند و تنها مختص طراحی سایت نیست. بروز بودن طراحی، عدم کپی بودن طراحی، خدمات امنیت سایت، دسترسی راحت به امکانات و مدیریت سایت، حجم مورد نیاز اطلاعات و... همگی از جمله عوامل مهم در برآورد قیمت طراحی سایت دات وب و هر سایت دیگری به شمار می آید.
 
 

چرا باید سایت داشته باشیم؟


شاید حال با خود فکر کنید که چرا باید هزینه کنیم تا یک سایت اینترنتی داشته باشیم؟
اگر به اطراف خود نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد حتی برای خرید یک سطل ماست، چند بسته ماکارونی و بسیاری از اقلام بسیار ضروری دیگر، تنها از طریق سایت های فروشگاهی توسط گوشی همراه، افراد خرید خود را انجام می دهند. 
با این حساب شما برای رونق هر نوع کسب و کاری اگر در دنیای وب برنده شوید، سود کلانی به دست خواهید آورد. در حال حاضر کسب و کارهایی که در اینترنت حضور پررنگی ندارند، به تدریج از جایگاه خود پایین می آیند؛ چرا که به راحتی دیده نمی شوند و مشتری ندارند.
برای این که به درستی معرفی شوید و اعتبار کسب کنید، قطعاً به سایت نیاز دارید. زمانی که معرفی می شوید، حتماً مشتریان جدیدی را هم به دست می آورید. زمانی که مشتریان افزایش یابند، فروش بالا می رود. با این حساب، باز هم از خود می پرسید که چرا باید سایت داشته باشیم؟
 

چرا باید طراحی سایت خود را به سایت دات وب بسپاریم؟


با توجه به ویژگی هایی که برای یک سایت معتبر که در زمینه طراحی فعالیت می کند، صحبت کرده ایم و همچنین با توجه به عوامل مهم در قیمت طراحی سایت و اهمیت داشتن وب سایت، شما می توانید با مناسب ترین قیمت و در کم ترین زمان ممکن طراحی سایت خود را در هر حوزه ای، به سایت دات وب بسپارید. این گونه در دنیای وب همیشه برنده خواهید بود؛ چرا که مشتریان زیادی از کیفیت کار سایت فوق رضایت داشته اند و همین دهان به دهان چرخیدن، خود یک تبلیغ محسوب می شود، با این حساب می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین سایت دات وب در ارتباط باشید.
 
کد مطلب: 72756
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام