۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

فرصت های موفقیت نزدیک است

امروز میخوام باهاتون درباره انگیزه داشتن در دوران رسیدن به موفقیت صحبت کنم. انگیزه باعث اشتیاق افراد در راه موفقیت می‌شود.
فرصت های موفقیت نزدیک است
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


امروز میخوام باهاتون درباره انگیزه داشتن در دوران رسیدن به موفقیت صحبت کنم. انگیزه باعث اشتیاق افراد در راه موفقیت می‌شود. ما وقتی انگیزه بالایی داریم با خودمان آن هدف را تکرار می کنیم تا به موفقیت خود برسیم. و چه بهتر است که خودت انگیزه خودت باشی برای کسب موفقیت و به دیگران اکتفا نکنی در ادامه مقاله برای آشنایی بیشتر با حوزه پر سود جک  همراه ما باشید.

 

جک دو ستون مکانیکی


جک دو ستون مکانیکی که تحت عنوان جک دو ستون ماردونی نیز یاد می شود یکی از تجهیزات پر کاربرد در تعمیرات خودرو است.
جک دو ستون امروز، یکی از کاربردی ترین، جکهای موجود، درتعمیر گاه ها می باشد که، سرعت و دقت عمل تعمیرکاران را افزایش داده است.
به دلیل آنکه جک دو ستون مکانیکی از میزان تولید زیادی برخوردار است، قیمت ساخت و در نتیجه قیمت تمام شده آن نسبت به جک های دیگر کمتر است و یک محصول پر فروش به شمار می رود.
فراوانی این نوع از جک ارتباط مستقیمی با فراوانی کارشناسان این حوزه داشته است، لذا سرویس کردن و خدمات پس از فروش آنها خریدار را با مشکل مواجه نمی کند.
قیمت جک دو ستون مکانیکی بر اساس میزان ظرفیت و نوسانات بازار بین 60.000.000 تا 90.000.000 تومان متغیر است.

 

جک قیچی کوتاه


جک قیچی کوتاه مناسب برای تمام مشاغلی که میخواهند نگاهی سریع و اجمالی به ماشین بی اندازند و از لحاض امنیتی خاطر جمع باشند.
همواره، تعمیر کاران خودرو، با ابزاری به نام جک، به صورت روزمره و در هر روز به صورت مکرر سرو کار دارند.
جکها، در انواع بسیار مختلف و متنوعی توسط شرکتهای گوناگون تولید شده اند، که هر کدام دارای معایب و مزایای خاص خود در هنگام استفاده هستند.
شما می توانید جهت خرید این محصول با نیرو های متخصص و آموزش دیده ما ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.
 

جک سوسماری خانگی


در این مقاله قصد داریم شما را با جک سوسماری خانگی و نکات خرید مربوط به آن اشنا کنیم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.
در تعریف جک سوسماری باید گفت، جک محصولی است که با استفاده از آن می‌توان به آسانی ماشین را بالا برد که این ابزار در دسته قطعات هیدرولیکی قرار دارد.
با استفاده از این جک‌ها خودرو با وزن بسیار زیاد به راحتی از سطح زمین جدا می‌شود و در همان حال نیز باقی می‌ ماند، در نتیجه احتمالی به اعمال فشار زیاد ندارد.

 

کد مطلب: 71815
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام