۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰

با فاکتورهای درجه یک گردش مالی ‌ام را افزایش دادم

یکی از دوستان با تجربه من می‌ گفت اگر دیدید جوانی در سن کم در کسب ‌و کار خود بسیار موفق است ببینید با چه کسانی دوست می ‌باشد. زیرا این افراد موفق معمولاً همنشین بزرگان هستند و از تجارب آن ‌ها بهره‌ مند می‌ شوند.
با فاکتورهای درجه یک گردش مالی ‌ام را افزایش دادم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


یکی از دوستان با تجربه من می‌ گفت اگر دیدید جوانی در سن کم در کسب ‌و کار خود بسیار موفق است ببینید با چه کسانی دوست می ‌باشد. زیرا این افراد موفق معمولاً همنشین بزرگان هستند و از تجارب آن ‌ها بهره‌ مند می‌ شوند. لذا از این طریق من نیز توانستم نکات ارزنده‌ ای را در کسب ‌و کار بدست آورم و در حوزه کاری دفتر بهتر و موفق ‌تر از سایرین عمل کردم و در کم ‌تر از یک ‌سال به دنیای ثروتمندان قدم گذاشتم. 

 

دفتر دو خط زبان


نوع صحافی دفتر دو خط زبان طبق جنس به کار رفته، بعضاً تک سیم، دوبل سیم ویا فنردار بوده و در بعضی، چسبی و یا دوخته شده با نخ تهیه می شود. باید توجه داشته باشید که در بین این ها دفترهای چسبی کمترین استحکام و دفترهای دوخته شده از بیشترین مقاومت برخوردارند. قیمت دفتر دو خط زبان به دلیل نوع کاغذی که در آن استفاده می شود و همچنین کیفیت ساخت و نوع کاغذ آن دارای نوسانات قیمتی زیادی می باشد. معمولا قیمت این دفتر ها با توجه به نوع 60 برگ یا 80 برگ و 100 برگ از 18.000 تومان تا 35.000 تومان بسته به کیفیت جلد و تعداد برگه ها متفاوت می باشد.

 

 

دفتر دو خط


نکته مهم در رابطه با دفتر دو خط کیفیت چاپ خطوط داخل برگه های دفتر است که اگر بیش از اندازه تیره و یا کمرنگ باشند برای نوشتن بسیار آزار دهنده می شوند. قیمت دفترهای دو خط با توجه به تنوعی که در سایز دفتر ها، تعداد برگه استفاده شده، وزن کاغذی که استفاده شده و جنس جلدی که بر روی کاغذ ها قرار می گیرد، متفاوت است. گاهی اوقات جنس جلدها به صورت مقوایی می باشد گاهی از نوع پلاستیکی و قابل انعطاف است و خرید آنها بستگی به سلیقه مشتری دارد. در فروشگاه ما انواعی از دفترهای دو خط با کیفیت های متفاوت از قیمت 25000 تومان تا 60 هزار تومان موجود می باشد.

 


 

دفتر دو خط 60 برگ


بیشترین استفاده دفتر دو خط 60 برگ برای دروس انگلیسی است. خرید این محصل مزیت دیگری که دارد این است که بدلیل حجم کم برگه ها سبک تر و قابل حمل تر می باشد. رنگ خط های دفتر و فاصله ای آنها به گونه ای باشد که برای استفاده طولانی چشم ها را اذیت نکند. اگر برای کل سال یک محصول را می خواهید استفاده کنید و یا مطالبی که داخل این دفاتر مینویسید برای شما با ارزش محسوب می شود بهتر است جلد آنرا به گونه ای انتخاب کنید که در طی سال آسیب نبیند و قابل استفاده باشد. قیمت دفتر دو خط 60 برگ با توجه به نوع و جنس کاغذ و جلد آن متفاوت است با این وجود این دفاتر قیمتی بین 20.000 تومان الی 350.000 تومان را دارا می باشند.

 

 
کد مطلب: 71712
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام