۰
plusresetminus
جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱

ایلان ماسک برخی خدمات رفاهی کارکنان توییتر را حذف کرد

ایتنا - ​​​​​​​ایلان ماسک با اشاره به تنگنای مالی توییتر اعلام کرد که دیگر مخارج وای فای خانگی، فعالیتهای تیمی و موارد دیگر را پرداخت نخواهد کرد.
ایلان ماسک برخی خدمات رفاهی کارکنان توییتر را حذف کرد

تغییراتی که ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در این شرکت شبکه اجتماعی صورت داده است، به مخارج کارمندان، سیاست مربوط به تعطیلات و کار در دفتر رسید.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق ایمیلی که دوشنبه شب از واحد منابع انسانی توییتر ارسال و توسط وب سایت بیزنس اینسایدر مشاهده شد، توییتر وارد مرحله جدیدی از ریاضت مالی تحت مالکیت ماسک می‌شود. این ایمیل ساعاتی پس از آن ارسال شد که ایلان ماسک دومین دیدارش با کارکنان توییتر در دفتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو را برگزار کرد و در ایمیلی دستور داد هر کسی نرم افزار یا کد می نویسد، گزارش هفتگی کار خود را به او ارسال کند. تغییرات در نخستین ماه مالکیت ماسک که خود را مدیرعامل توییتر کرده است، متعدد و ناگهانی و شامل اخراج دسته جمعی کارکنان، تغییرات بزرگ یا درخواست برای کار شبانه بوده است.

با ایمیلی که بعدازظهر دوشنبه ارسال شد، بسیاری از تغییراتی که کارمندان توییتر به گمانه زنی درباره آنها پرداخته بودند، توسط ماسک رسمیت یافتند. توییتر دیگر هزینه های متعدد را پوشش نمی دهد یا پول شماری از امکانات موجود برای کارمندان که سالهای زیادی فراهم شده بودند را پرداخت نمی کند. حداکثر زمان اختصاص یافته برای سفرهای کاری محدودتر شده و این سفرها کمتر می شوند.

در این ایمیل آمده است: ما با فضای اقتصادی چالش برانگیزی روبرو هستیم که در آن توجه بیشتر به مدیریت هزینه، ضروری است. آینده توییتر اگر بتوانیم با یکدیگر برای استفاده عاقلانه از منابع شرکت همکاری کنیم، فوق العاده روشن خواهد بود.

علاوه بر این تغییرات و تغییرات دیگری که در ایمیل شرح داده شده است، انتظار می رود کارمندان توییتر هر روز در محل کار حاضر شوند و همان طور که ماسک در ایمیل قبلی گفته بود در موارد استثنا و به صورت موردی، به افراد اجازه داده می‌شود از خانه کار کنند. ماسک پیش از این موضع خود در خصوص دورکاری که در زمان مدیرعاملی جک دورسی، برای همه کارکنان توییتر امکان پذیر شده را ملایم کرده بود. دورسی اکنون یک سرمایه گذار در نسخه جدید توییتر است.

هزینه هایی که قطع می شوند، شامل هزینه های مربوط به رفاه، بهره وری و بهره وری استخدام جدید به همراه اینترنت خانگی، آموزش و توسعه یا یادگیری، کمپ توییتر که یک فعالیت گروهی سراسر شرکت بود و فعالیتهای تیمی کوچکتر که هر سه ماه انجام می شدند، است. هزینه موقتی برای پوشش هزینه های مراقبت روزانه مربوط به کووید هم قطع شد.

در این ایمیل آمده است: کمک هزینه ها دوباره ارزیابی می شوند و در صورت بهبود وضعیت مالی شرکت، ممکن است دوباره عرضه شوند.

یک کارمند سابق گفت کمک هزینه آموزش و توسعه، سالها بخشی از توییتر بود و به افراد اجازه می داد برای چیزهایی هزینه کنند که به بهبود کار آنها کمک می کرد. درست مانند هزینه ها برای فعالیتهای گروهی که در میان شرکتهای فناوری متداول است.

سایر هزینه ها حتی هزینه های مربوط به کار هم کاهش داده شده اند. پرداخت هزینه تلفن همراه اکنون ۵۰ دلار در ماه و هزینه غذا در هنگام سفر کاری، ۷۵ دلار است در حالی که هزینه تلفن پیش از این ۱۵۰ دلار بود. محدودیت کلی هزینه ها برای هر نوع سفر کل در سطح ارشد بازبینی خواهد شد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، تغییرات برای مخارج از اول نوامبر اعمال شده اند و پرداخت هزینه های انجام شده به کارکنان، به دلیل حجم بالای تقاضا، طولانیتر از حد معمول طول خواهد کشید.
کد مطلب: 70700
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام