۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹

بیش از توان خود تلاش کنید تا ثروتمند شوید

یکی از راز های ثروتمند شدن تلاش بیش از توان خود است. تاجران زیادی در حوزه آلو خشک بخارا با تلاش شبانه روزی توانسته اند ثروت کسب کنند.
بیش از توان خود تلاش کنید تا ثروتمند شوید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


یکی از راز های ثروتمند شدن تلاش بیش از توان خود است.  تاجران زیادی در حوزه آلو خشک بخارا با تلاش شبانه روزی توانسته اند ثروت کسب کنند.

 

آلو خشک بخارا


آلو  خشک بخارا درشت دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن بوده و این محصول در بازار میوه و خشکبار به صورت عمده مورد معامله قرار می گیرد.
شرکتهای تولید کننده برای محبوب و معروف سازی برند کالاهای تولیدی خود از دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته برای تهیه و تولید این محصول استفاده کرده و در نهایت توانسته کالاهای مرغوب را به دست خریداران برسانند و از این طریق تاثیرات بسیار زیادی در ترغیب خریداران برای خرید عمده و کلی دارند.
تلاش و هدف این مجموعه حذف دلالها و واسطه ها می باشد و با ارائه مناسب ترین قیمت آلو بخارا در بازار توانسته تاثیرات بسیار زیادی در جلب اعتماد و رضایت افراد داشته باشد و شما با چند کلیک ساده و مراجعه به این وب سایت می توانید تمامی اطلاعاتی را که مد نظر دارید از کارشناسان فروش دریافت کنید و سپس بهترین و تازه ترین نوع محصولات را بر حسب نیاز خود سفارش دهید.

 

آلوچه خشک مراغه


یکی از محصولاتی که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد آلوچه خشک مراغه است.
ابتدا این میوه را خوب شست و شو می دهیم، سپس همان طور خیس پهنشان کنید و روی آن نمک بپاشید. آلوچه ها را به هم بمالید و مخلوط کنید تا کامل نمک را به خود بگیرد، نمک برای جلوگیری از فاسد شدن و همچنین خوشمزه تر کردن آلوچه می شود. و این فراورده را جلو تابش خورشید پهن کنید، دوبار در روز آلوچه ها را برگردانید و رویشان نمک بپاشید و سپس بعد خوشک شودن آلوچه ها آنها را بتکانید تانمک موجود از آن جدا شود.  و حالا می توانید از این محصول خوشمزه در خورشت و یا مصارف خود استفاده نمایید. نهال آلوچه مراغه تقریبا یکی از با قدمت ترین از تما، نهالها می باشد،  عمر مفید این نهال حدود 40 سال است. 
امروزه آلوچه مراغه به صورت خشک شده به تمامی کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه صادر می شود و لازم به ذکر است که طرفداران این فرآورده روز به روز در حال افزایش است.

 



 

آلوچه خشک ارگانیک


آلوچه خشک ارگانیک ترش شیرین در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در بسته های کوچک و بزرگ برای مشتریان و خریداران آماده و فراهم شده آلوچه های خشک درجه یک کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند طعم ترش و شیرین در آنها دیده می‌شود.
آلو خشک سیاه از جمله مواد غذایی است که طرفداران بسیاری دارد و با کیفیت بالایی در کشور تولید می شود. در طب سنتی خواص بسیار زیادی از آلو خشک سیاه آورده شده است.
از جمله خواص آلو، این میوه ضد تب، ضد ویروس و ضد پیری می باشد. آلو از ویتامین های بسیاری از جمله : C, A و فیبر و پتاسیم و غیره تشکیل شده است و همچنین دارای اسیدهای گیاهی مانند: اسید سالسیلیک و غیره می باشد، که خواص ضد پیری دارد.
مجموعه ادلی محصولات زیادی را از کشاورزان مرغه ای خریداری وبه فروش میرساند وهمچنین سفارش های زیادی از لوچه مراغه به این مجموعه جهت خریداری شده است

 

 
کد مطلب: 70450
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام