۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲

چگونه همانند یک ثروتمند، میلیاردر شویم

افراد ثروتمند یکسری ویژگی‌های مشترک دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها فعالیت در کسب و کار جدید مثل تولید دماسنج می باشد و شما هم می توانید برای شروع از محصولات دماسنج زیر آغاز کنید.
چگونه همانند یک ثروتمند، میلیاردر شویم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

همه ما دوست داریم ثروتمند شویم، اما چه چیزی باعث می‌شود برخی به آن برسند و افراد زیادی در آرزوی آن بمانند؟ افراد ثروتمند یکسری ویژگی‌های مشترک دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها فعالیت در کسب و کار جدید مثل تولید دماسنج می باشد و شما هم می توانید برای شروع از محصولات دماسنج زیر آغاز کنید.

 

دماسنج طبی جیوه ای

نوع دیگری از دماسنج طبی جیوه ای که بسیار شبیه به نوع قبلی است، دماسنج طبی الکلی است که این بار به جای جیوه از الکل در مخزن آن استفاده شده است.
نکته دیگر در مورد این دما سنجها این است که به جز وجود امکان استفاده در سنین مختلف انسانها، می توان برای حیوانات نیز از آن استفاده کرد.

اما در استفاده از این نوع دما سنجهای زیر زبانی نکاتی را باید رعایت کرد تا نتیجه را به صورت دقیق دریافت کرد.
در مرتبه نخست چون بیشترین کابرد این نوع ترمو مترها به صورت زیر زبانی است، باید توجه داشته باشیم که دمای زبان به میزان واقعی خودش باشد، نه کمتر و نه بیشتر.

به عنوان مثال اگر نوشیدنی گرمی مانند چای یا قهوه میل کردیم باید صبر کنیم تا گرمای کاذب ایجاد شده توسط این خوراکیها از بین برود و سپس اندازه گیری را انجام دهیم.
 

دماسنج دیجیتال صنعتی


دستگاه های دماسنج دیجیتال صنعتی کنترل از راه دور نامگذاری شده است این نوع دستگاه ها برای خواندن شرایط میزان دما و رطوبت از راه دور می باشند و دیگرلازم نیست برای دیدن آن در گلخانه قرار داشت و استفاده کنند.
می تواند دما و رطوبت را از هر جایی بر روی گوشی و ساعت هوشمند یا رایانه خود دیده و اطلاعات کامل را دریافت نماید.

همچنین می تواند با استفاده از یک مانیتور شرایط محیط گلخانه  را دیده و نسبت به  هشدارهای داده شده دما را تنظیم نماید این اختار و هشدارها به صورتهای مختلفی هستند.

زمانی که دما یا رطوبت از اندازه های ایده ال خارج شوند دستگاه شروع به علامت دادن می کند تا صاحب و یا نگهبان محیط از آن آگاه شود.

عملکرد سیستم این دستگاه ها به گونه ای است که فرد استفاده کننده می‌تواند داده‌های مختلف زمان و تاریخ را ثبت کرده و صاحبکار آنها را هر زمان که نیاز داشت مورد بررسی قرار دهد.
 

دماسنج دیجیتال خودرو

جالب است بدانید که دمایی که دماسنج دیجیتال خودرو در فصل گرم سال نشان می دهد بالا تر از مقدار واقعی آن می باشد و دلیل آن این است.
نصب دماسنج دیجیتال در خودروهای جدید همانند دماسنج ترموکوپل زیر آنها انجام می گیرد به همین دلیل است که دمایی را که نشان می دهند.

دمای آسفالت سیاه و داغ زیر می باشد و دمای اصلی را نشان نمی دهند، واضح است که در روزهای ابری که خورشید به صورت مستقیم بر زمین نمی تابد و  شبها که دمای هوا پایین تر می باشد.

دماسنج خودرو عملکرد دقیق تری دارد و همچنین در روزهای برفی و یخبندان که هوا بسیار سرد می باشد هم عملکرد درستی را از خود نشان نمی دهد.

البته علیرغم تمامی این مشکلات دماسنج خودرو یک وسیله جذاب برای مردم می باشد و افراد زیادی به میزان نشان دهنده دما توسط  آن اکتفا می کنند.
 
کد مطلب: 70404
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام