۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۴

آکادمی همراه اول حامی تیم ملی المپیاد کامپیوتر کشور در مسابقات جهانی اندونزی

آکادمی همراه اول حامی رسمی تیم ملی المپیاد کامپیوتر کشور در مسابقات المپیاد علمی جهانی اندونزی 2022 شد.
آکادمی همراه اول حامی تیم ملی المپیاد کامپیوتر کشور در مسابقات جهانی اندونزی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم رونمایی از «حامی رسمی تیم ملی المپیاد کامپیوتر» با حضور اعضای اصلی تیم ملی المپیاد، حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول و امید نقشینه ارجمند رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار و «آکادمی همراه اول» به عنوان حامی این تیم دانش آموزی، معرفی شد.

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این جلسه که علیرضا کاویانی، علیرضا صمیمی، کوشا موسوی و آریا همتی به عنوان اعضای اصلی تیم ملی المپیاد کامپیوتر حضور داشتند، اظهار کرد: حمایت همراه اول از نخبگان علمی کشور، حرکتی در راستای حمایت های گسترده تر از سرمایه های جوان و علمی است.

در ادامه نیز امید نقشینه ارجمند، رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان ضمن تقدیر و تشکر از اپراتور اول تلفن همراه برای انجام این اقدام مهم، اظهار کرد: در صورت ادامه دار بودن این حمایت های مسؤولانه اجتماعی از گروه های نخبه دانش آموزی، می توان به خبرهای خوب و مهم تر دیگری در آینده امید داشت.

در ادامه مراسم، بهروزی و نقشینه به مبادله تفاهم نامه حمایت پرداختند و پیراهن تیم ملی در مسابقات جهانی اندونزی به صورت رسمی رونمایی شد.
این رقابت ها به مدت یک هفته در اندونزی (تا 24 مرداد 1401) برگزار می شود.
کد مطلب: 69388
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام