۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷

بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول

همراه اول از عید قربان تا غدیر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه ارائه کرد.
بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول ارتباطی کشور به مناسبت آغاز دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) 1402 یک بسته ترکیبی با تخفیف ویژه به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود ارائه کرد.
 
مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» بسته ترکیبی 10 روزه 10 گیگابایت اینترنت با 10 ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) و همچنین کد تخفیف سرویس های دیجیتال  را با قیمت 44 هزار تومان خریداری کنند.
 
مشترکان سیمکارت های انارستان نیز می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» بسته ترکیبی 10 روزه 2 گیگابایت اینترنت با  200 دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) و همچنین کد تخفیف سرویس های دیجیتال را با قیمت 8500 تومان خریداری کنند.
کد تخفیف استفاده از سرویس های دیجیتال همراه اول (نت باکس و آچاره)، پس از خرید و فعالسازی بسته ترکیبی ویژه عید قربان تا غدیر، به صورت پیامکی اطلاع رسانی می شود.
 
این بسته های ترکیبی از ساعت 00:00 روز پنجشنبه 8 تیر تا 23:59 روز جمعه 16 تیر 1402 قابل خرید و استفاده هستند.
 
گفتنی است امکان فعالسازی بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» و «ستاره یک مربع» نیز فراهم شده و امکان فعالسازی همزمان این بسته با سایر بسته های مکالمه اینترنت و ترکیبی وجود دارد.
 
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال این شرکت به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
کد مطلب: 73506
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام