۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸

نسخه وب کلاب‌هاوس فعال شد

ایتنا - ​​​​​​​شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که تاکنون تنها برای دستگاه‌های iOS و اندروید از طریق اپلیکیشن رسمی قابل دسترس بود، سرانجام به وب توسعه یافت.
نسخه وب کلاب‌هاوس فعال شد


کلاب هاوس در توییتر تایید کرد در حال آزمایش گزینه اشتراک گذاری جدیدی است که به کاربران امکان می دهد یک اتاق زنده را علاوه بر کاربران کلاب هاوس با کاربران در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، هنگامی که کاربران لینک یک اتاق زنده را به اشتراک می گذارند، افراد حتی اگر حساب کلاب هاوس نداشته باشند، می توانند از طریق یک مرورگر وب به آن دسترسی پیدا کنند. با این حال فعلا این قابلیت تنها برای گوش کردن عمل می کند و کاربران نمی توانند از طریق وب به گفت و گوها در یک اتاق کلاب هاوس ملحق شوند. طبق اعلام کلاب هاوس، بعضی از اتاقها برای بازپخش (Replay) موجود خواهند بود.

اگرچه این قابلیت برای محبوبیت بیشتر کلاب هاوس قطعا مهم است اما شاید عرضه آن دیرهنگام باشد زیرا کلاب هاوس در حال از دست دادن محبوبیتش در برابر رقیبانی مانند Twitter Spaces است که در iOS، اندروید و وب قابل دسترس است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی ۹to۵mac، در واقع Twitter Spaces پشتیبانی وب را چند ماه پیش اضافه کرد و نسخه اندرویدی آن خیلی زودتر از کلاب هاوس منتشر شد. اگرچه کلاب هاوس در اوج خود به هشت میلیون دانلود در ماه رسید اما شمار دانلودهای اپلیکیشن کلاب هاوس در آوریل سال ۲۰۲۱ به کمتر از یک میلیون رسید. با این حال این شرکت می گوید اپلیکیشن کلاب هاوس در دسامبر بیش از ۲.۶ میلیون بار دانلود شده است.

هنگامی که کلاب هاوس برای نخستین بار راه اندازی شد، پیوستن به آن تنها با دعوت امکان پذیر بود اما با ورود شرکتهایی مانند فیس بوک و توییتر به حوزه لایو صوتی، این شرکت هم مجبور شد برای عقب نماندن از رقیبانش، دسترسی به کلاب هاوس را برای همه آزاد کند.
کد مطلب: 67283
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام