۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۰

امکان ساخت استیکر در نسخه تحت وب واتس‌اپ

ایتنا- واتس‌اپ از این پس به کاربران نسخه دسکتاپ خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از ابزار ساخت استیکر جدید این سرویس، استیکرهای شخصی سازی شده بسازند.
امکان ساخت استیکر در نسخه تحت وب واتس‌اپ
واتس‌اپ از این پس به کاربران نسخه دسکتاپ خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از ابزار ساخت استیکر جدید این سرویس، استیکرهای شخصی سازی شده بسازند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، از این پس در صورتی که از نسخه تحت وب واتس‌اپ استفاده کنید می‌توانید با خلاقیت خود استیکرهای جدیدی بسازید و در این پیام رسان از انها استفاده کنید. گزارش‌های به دست آمده در این رابطه حاکی از آن است که واتس‌اپ به تازگی ابزاری برای ساخت استیکرهای شخصی عرضه کرده است.
 
این ابزار در حال حاضر برای نسخه تحت وب واتس‌اپ فعال است و در طی روزهای اینده برای نرم‌افزار دسکتاپ این سرویس نیز عرضه خواهد شد. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار جدید به راحتی هر عکسی که مایل هستید را برای ویرایش و سپس تبدیل به استیکر انتخاب کنید.
 
 
 
علاوه بر این امکان افزودن ایموجی یا متن، برش عکس ها، برش پس زمینه و حتی استفاده از استیکرهای فعلی واتس‌اپ روی استیکری که در حال ساخت آن هستید، وجود دارد. این ابزار برای کاربران نسخه موبایل واتس‌اپ چندان مفید نخواهد بود زیرا آنها به نرم‌افزارهای سوم شخص زیادی برای ساخت استیکر دسترسی دارند.
 
با این حال این ابزار برای آن دسته از کاربرانی که بیشتر از کامپیوتر خود برای دسترسی به واتس‌اپ استفاده می‌کنند کاربرد دارد. همچنین ویرایش کننده‌های حرفه‌ای که استفاده از موس را به استفاده از انگشتان خود ترجیح می‌دهند می‌توانند از این ابزار ساخت استیکر جدید نهایت بهره را ببرند.
 
کد مطلب: 66896
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام