۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۵

عرضه قابلیت تبدیل متن به گفتار و افکت‌های صوتی در ریلز اینستاگرام

ایتنا- اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک دو قابلیت تبدیل متن به گفتار و افکت‌های صوتی را برای ویدیوهای ریلز عرضه کرده است.
عرضه قابلیت تبدیل متن به گفتار و افکت‌های صوتی در ریلز اینستاگرام
اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک دو قابلیت تبدیل متن به گفتار و افکت‌های صوتی را برای ویدیوهای ریلز عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اینستاگرام با عرضه فرمت نمایش ویدیوهای کوتاه ریلز مشخصا کاربران تیک تاک را نشانه گرفت.

این کمپانی هم اکنون با عرضه دو قابلیت دیگر از تیک تاک سعی دارد تا آن دسته از کاربرانی که به دلیل عدم وجود این قابلیت‌ها در اینستاگرام به تیک تاک روی آورده بودند را به خود جلب کند. یکی از این قابلیت‌ها تبدیل متن به گفتار با امکان صداگذاری روباتیک برای ویدیوها است.
 
به این ترتیب زمانی که کاربری متنی را در ویدیو خود تایپ می‌کند، می‌تواند از طریق انتخاب قابلیت تبدیل متن به گفتار که در حباب متن موجود در قسمت پایین و چپ صفحه نمایش دیده می‌شود گفتار صوتی آن متن را روی ویدیوی خود قرار بدهد. کاربر می‌تواند پیش از پست ویدیوی خود از دو گزینه صدا که برای خواندن متن در نظر گرفته شده است یکی را انتخاب کند.
 

قابلیت تبدیل متن به گفتار در اصل دسترسی به ویدیوهای ریلز را برای افراد کم بینا یا نابینا آسان‌تر می‌کند اما برخی از کاربران در تیک تاک شرح صوتی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در ویدیو توسط یک صدای روباتیک را جذاب و بامزه می‌دانند و از آن با هدفی دیگر استفاده می‌کنند.
 
اینستاگرام علاوه بر قابلیت تبدیل متن به گفتار از ویژگی جدیدی به نام افکت‌های صوتی برای ریلز رونمایی کرده است. سازندگان ویدیوها با استفاده از این ویژگی می‌توانند صدای خود را از میان گزینه‌های پیش رو به صوت دلخواهشان تغییر بدهند. برای مثال آنها می‌توانند صدای خود را به صدای یک غول یا صدای فردی که گاز هلیوم استنشاق کرده است تغییر بدهند.
 
در اخر لازم به ذکر است که اینستاگرام در هر حال حاضر این دو قابلیت را در نسخه پایدار نرم‌افزار خود برای اندروید و iOS عرضه کرده است و هم اکنون تمامی کاربران بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانند به ویژگی‌های یاد شده برای ویدیوهای ریلز دسترسی داشته باشند.
 
کد مطلب: 66780
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام