۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۷

قیمت ایرپاد پرو به 179 دلار رسید

ایتنا- وب‌سایت فروش آنلاین آمازون هم اکنون نسخه‌های مختلف ایرپادهای اپل را با تخفیفی در حدود 30 درصد به فروش می‌رساند.
قیمت ایرپاد پرو به 179 دلار رسید
وب‌سایت فروش آنلاین آمازون هم اکنون نسخه‌های مختلف ایرپادهای اپل را با تخفیفی در حدود 30 درصد به فروش می‌رساند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، آمازون این روزها یرپادهای اپل را با تخفیف‌های مناسبی به فروش می‌رساند و قیمت برخی از نسخه‌ها حتی تا 30 درصد کاهش پیدا کرده است. یکی از این مدل‌ها ایرپاد پرو اپل  است که هم اکنون تنها به قیمت 179 دلار فروش می‌شود. این رقم 70 دلار کمتر از قیمت اصلی محصول و 10 دلار پایین‌تر از حداقل قیمتی است که تا کنون برای این گجت درنظر گرفته شده است.
 
همچنین ایرپادهای مجهز به قاب شارژ بی سیم نیز هم اکنون به قیمت 129 دلار فروخته می‌شوند و حتی ایرپادهای مجهز به قاب استاندارد نیز قیمتی 109 دلاری دارند. آمازون مدعی شده است که قیمت‌های فعلی این محصولات برای مدت محدودی است و هنوز مشخص نیست که تخفیف‌های یاد شده تا چه زمان ادامه داشته باشند.
  
بسیاری از افراد تصور می‌کردند که اپل در طی رخداد سال گذشته خود از ایرپادهای جدید رونمایی خواهد کرد اما این اتفاق نیوفتاد. بنابراین تمامی مدل‌های ایرپادها هم اکنون قدیمی محسوب می‌شوند و چند سال از عمر انها گذشته است. با این حال این گجت‌ها یکی از بهترین ایربادهای بی‌سیم هستند که در اکوسیستم اپل وجود دارند.
 

ایرپاد پرو از سوی منتقدان به خاطر کیفیت صدای ارائه شده، طراحی جدیدتر و راحت تر، استاندارد مقاومت در برابر رطوبت IPX4 و قابلیت هایی از قبیل دسترسی بدون دخالت دست به سیری رتبه 87 را به دست آورد. این گجت با اختلاف زیاد بهترین ایربادهای موجود در بازار با برند اپل است و برخورداری از ویژگی‌های تکمیلی نظیر لغو سر و صدای محیط و حالت شفاف نیز به مزایای آن افزوده است.
 
ایرپادهای استاندارد برای کسانی مناسب است که از طراحی هدفون‌های EarPods اپل که به همراه آیفون‌های نسل قبل عرضه می‌شد، راضی هستند. کیفیت صدای عالی، برد بیسیم کافی و عمر باتری 5 ساعته موجب شده است که این گجت نیز طرفداران زیادی داشته باشد. با این حال آنچه که تمامی ایرپادها را از نمونه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند توانایی جفت شدن سریع و تغییر بین دستگاه‌های مختلف اپل است.
 
علاوه بر اینتراشه H1 به کار رفته در این ایرپادها می‌تواند دستگاه فعال کاربر را شناسایی کرده و به آن سوییچ کند. به این ترتیب اگر روی مک بوک خود در حال گوش دادن به موسیقی باشید و همان لحظه تلفنتان زنگ بخورد، می‌توانید با استفاده از قابلیت تغییر سریع میان دستگاه‌ها از طریق ایرپاد خود به تماس تلفن همراهتان پاسخ بدهید.
کد مطلب: 66413
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام