۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴
در مرحله آزمایشی؛

قابلیت جدید "راهنمای مشاغل محلی" در واتس‌اپ

ایتنا - WhatsApp آزمایش ویژگی جدیدی را در سائوپائولو برزیل آغاز کرده است که به کاربران اجازه می دهد بدون اینکه مجبور به خروج از پلتفرم پیام رسان خود شوند، مشاغل محلی نزدیک خود را کشف کنند. این کار یافتن مشاغل نزدیک را آسان می‌کند اما تا این لحظه فقط در برزیل در حال استفاده می‌باشد.
قابلیت جدید "راهنمای مشاغل محلی" در واتس‌اپ

واتس‌اپ قصد دارد هزاران کسب و کار را در دسته بندی‌هایی مانند؛ غذا، خرده فروشی و خدمات محلی در برخی از محله‌های سائوپائولو مطرح کند و Matt Idema، معاون پیام‌های تجاری فیس بوک می‌گوید هند و اندونزی در آینده می‌توانند این ویژگی را دریافت کنند.

به گزارش ایتنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، Will Cathcart، مدیرعامل واتس‌اپ نیز در توییتی گفت: "در واتس‌اپ هدایت به کسب و کارهای تجاری محلی را شروع کرده‌ایم و من بسیار هیجان زده هستم این قابلیت به شما کمک می‌کند تا مشاغل اطراف محله خود مانند؛ کافی شاپ، گل فروشی، فروشگاه پوشاک و موارد دیگر را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید."

با انجام این کار واتس‌اپ بین دارندگان مشاغل محبوبیت بیشتری بدست خواهد آورد WhatsApp Business API ایجاد شد تا راهی بهتر برای ارتباط با مشتریان ارائه دهد به عنوان مثال، برنامه WhatsApp Business برقراری ارتباط شخصی با مشتریان، به چشم آمدن محصولات و خدمات، پاسخگویی به سوالات و در اختیار قرار دادن تجارب خرید با دیگران را آسان‌تر کرده است اما گسترش تعاملات بیشتر بین مشاغل و مصرف کنندگان بدون اشکال نیست!

بحث برانگیزترین تغییر، تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی واتس‌اپ بود که به فیس بوک اجازه می‌داد به اطلاعات مربوط به مکالمات بین شرکت‌ها و مصرف کنندگان دست پیدا کند. ضعیف معرفی کردن سیاست جدید را نباید دست کم بگیریم بسیاری از کاربران این پلتفرم می‌ترسیدند که فیس بوک بخواهد به مکالمات خصوصی آنها دسترسی پیدا کند تا جایی که تنظیم کننده حریم خصوصی آلمان نیز با این سیاست جدید مخالفت کرد که در ماه مه پس از تهدید به محدود کردن عملکرد حساب کسانی که سیاست حفظ حریم خصوصی جدید را قبول نکنند عقب نشینی کردند.
کد مطلب: 66184
برچسب ها: واتس اپ
نام شما
آدرس ايميل شما


مریم قربانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام