۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۶

خروج مخفیانه از گروه‌های واتس‌اپی ممکن می‌شود!

ایتنا - ​​​​​​​واتس‌اپ سرگرم آزمایش قابلیتی است که به کاربر اجازه می دهد از گروه‌های این سرویس پیام رسان بی سر و صدا خارج شود.
خروج مخفیانه از گروه‌های واتس‌اپی ممکن می‌شود!

اگر بخواهید از یک گروه واتس‌اپی خارج شوید که برایتان تا حد زیادی آزاردهنده یا بی ربط شده است، این اپلیکیشن اعلانی را در گروه ارسال می کند که برای همه قابل مشاهده است. شاید در بسیاری از موارد این موضوع مهم نباشد مگر این که این گروه با بستگان یا دوستانی باشد که می خواهند بپرسند چرا گروه را ترک کرده‌اید.
طبق گزارش وب سایت WABetaInfo، واتس‌اپ روی قابلیتی کار می کند که به شما امکان می دهد از گروهها خارج شوید بدون این که اعلانی ارسال شود که همه می توانند مشاهده کنند و به این ترتیب از رویارویی های آزاردهنده اجتناب کنید.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پس از قابل دسترس شدن این قابلیت، این اپلیکیشن همچنان به ادمین گروه اطلاع خواهد داد که شما گروه را ترک کرده اید اما سایرین از این موضوع مطلع نخواهند شد مگر این که خودتان بگویید. اطلاعات درباره این قابلیت اولین بار زمانی منتشر شد که شرکت مِتا (شرکت مادر واتس‌اپ) در آوریل درباره آزمایش قابلیت اجتماعات (Communities) صحبت کرد که به افراد اجازه می دهد گروههای چت جداگانه را با ساختاری که برای همه آنها کار می کند، زیر یک چتر گرد بیاورند. اکنون وب سایت WABetaInfo اسکرین شاتی از نسخه بتای واتس‌اپ در دسکتاپ به دست آورده که پیام خروجی با این عنوان را نشان می دهد: فقط شما و ادمینهای گروه مطلع خواهید بود که گروه را ترک کرده اید.

البته این قابلیت پس از این که برای نسخه دسکتاپ عرضه شد، برای نسخه موبایلی واتس‌اپ هم قابل دسترس خواهد شد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، اگر نمی خواهید مخاطب خاصی شما را به گروه برگرداند یا به گروه دیگری اضافه کند، می توانید امکان انجام این کار را برای آنها مسدود کنید. برای این منظور می تواند به تنظیمات "حریم خصوصی" در بخش "حساب" مراجعه و افرادی که می توانند شما را به گروهها اضافه کنند را از میان سه گزینه "همه"، "مخاطبان من" و "مخاطبانم بجز" انتخاب کنید.
کد مطلب: 68571
برچسب ها: واتس اپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام