۰
plusresetminus
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۰

روش دسترسی به ریزمکالمات از پرتال شرکت مخابرات

ایتنا - ​​​​​​​خلاصه کارکرد شامل ریزمکالمات شهری، بین شهری، بین‌الملل، شبکه هوشمند و موبایل تلفن‌های شهری را می‌توان از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کرد.
روش دسترسی به ریزمکالمات از پرتال شرکت مخابرات


در حالی که یکی از مهم‌ترین اهداف گسترش فناوری، جلوگیری از رفت‌وآمدهای غیرضروری و تسهیل زندگی افراد بوده است، بعضا یکی از مهمترین علل تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانک‌ها همواره دریافت خدماتی است که به صورت غیرحضوری هم قابلیت دریافت آنها وجود دارد. همچنین در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می‌شود، می‌توان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد. 

به گزارش ایتنا از ایسنا، برای انجام امور تلفن ثابت از قبیل دریافت خلاصه کارکرد شامل ریز مکالمات، شهری، بین شهری، بین‌الملل، شبکه هوشمند و موبایل مالک خط می‌تواند با همراه‌داشتن مدارک به صورت حضوری به یکی از مراکز مخابراتی منطقه سکونت خود مراجعه کند.

روش دیگری که مشترکین می‌توانند دراین خصوص اقدام کنند، ورود به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir با کلیک بر روی لینک "مخابرات من" و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه کاربری خود شده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
کد مطلب: 65655
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام