۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۵۰

قابلیت جدید ویز برای هشدار ترافیک جاده به کاربران پیش از حرکت در مسیر

ایتنا – نرم‌افزار محبوب و پرکاربر مسیریابی ویز به‌تازگی تعدادی قابلیت جدید در زمینه ارائه خدمات به کاربران خود اضافه کرده است که می‌تواند محبوبیت این سیستم را بیشتر کند.
قابلیت جدید ویز برای هشدار ترافیک جاده به کاربران پیش از حرکت در مسیر
نرم‌افزار محبوب و پرکاربر مسیریابی ویز به‌تازگی تعدادی قابلیت جدید در زمینه ارائه خدمات به کاربران خود اضافه کرده است که می‌تواند محبوبیت این سیستم را بیشتر کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، در زمانی که کاربران دوست ندارند در مسیرهای پرترافیک و پر از دردسرهای مرسوم رانندگی گیر کنند، استفاده از نرم‌افزار ویز برای آن‌ها یک گزینه معقول به حساب می‌آید ولی به نظر می‌رسد که از این پس این نرم‌افزار تنها در طول راه در کنار شما نخواهد بود.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، امکانات جدید به کاربران اجازه می‌دهد که پیش از شروع حرکت بتوانند از مزایای ویز استفاده کنند.
 
این نرم‌افزار که یکی از محصولات زیرگروه شرکت گوگل است به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند امکانات پیش از سفر را بر روی تلفن‌هار همراه خود در اختیار داشته باشند.
 
 
 
این قابلیت‌ها که برای سیستم عامل اندروید و iOS به کاربران ارائه می‌شود به شما اجازه خواهد داد تا بخشی از اطلاعات جاده‌ای را پیش از شروع حرکت بر روی نمایشگر خود مشاهده کنید.
 
به این ترتیب خواهید توانست تا مسیرهای پیشنهادی مختلف، وضعیت ترافیک جاده‌ای و حتی اطلاعات محیطی مانند عوارضی‌ها و غیره را نیز پیش از شروع سفر خود مشاهده کنید.
 
این قابلیت‌های جدید در حال حاضر در آخرین به روزرسانی برای تمامی کاربران جهان در معرض دسترسی قرار دارد و می‌توانید با استفاده از آن، هم اکنون به سراغ بررسی مسیر پیش از شروع حرکت بروید
کد مطلب: 65634
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام