۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱

آموزش دسترسی به فیس‌واچ‌های متنوع برای دستبند هوشمند هواوی بند 6

ایتنا - یکی از مزایای برجسته دستبند هوشمند هوآوی بند 6 نسبت به رقبا، داشتن فیس واچ‌های متنوع‌تر و زیباتر است. با این حال برخی کاربران از چگونگی دسترسی به این فیس‌واچ‌ها مطلع نیستند. در ادامه به شما می‌گوییم چگونه به راحتی برای دستبندها و ساعت‌های هوشمند هواوی، فیس واچ جدید نصب کنید.
آموزش دسترسی به فیس‌واچ‌های متنوع  برای دستبند هوشمند هواوی بند 6

آموزش دانلود فیس واچ برای دستبند Band 6 هواوی
مشکل نمایش ندادن گزینه دریافت و تغییر فیس واچ در بند 6 هوآوی از طریق مارکت اپلیکیشن Huawei Health به محدودیت‌های آی‌پی کاربران مربوط می‌شود؛ با این حال به سادگی می‌توان این محدودیت را کنار زد و به بیش از 150 فیس واچ متنوع دست پیدا کرد.

کافی است بر روی گوشی خود ابتدا به بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها رفته و تنظیمات و اطلاعات کش اپلیکیشن Huawei Health را پاک کنید. سپس با یکی از روش‌های مختلف (نظیر نرم‌افزارهای مرسوم تغییر آی‌پی) IP مورد استفاده در گوشی خود را تغییر دهید.

حالا مجدداً اپلیکیشن Health را اجرا کنید و با وارد کردن Huawei ID و انتخاب یک کشور دیگر (مثل کشورهای اروپایی)، از دسترسی به بیش از 150 فیس واچ زیبا لذت ببرید. با این کار گزینه دریافت و نصب فیس واچ‌های موجود بر روی فروشگاه اپ گالری به اپلیکیشن Health اضافه می‌شود.

 


همانطور که مشاهده شد، دسترسی به فیس واچ‌های متنوع بند 6 هواوی بسیار آسان است و ظرف کمتر از 1 دقیقه می‌توانید از 150 فیس واچ مختلف برخوردار شوید.
 


دستبند هوشمند Band 6 هواوی که در بازار ایران نیز با گارانتی رسمی و قیمت مناسب در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، یکی از پرفروش‌ترین‌ محصولات هواوی در دنیاست. بند 6 مزایای متعددی در مقایسه با محصولات مشابه همچون می‌بند 6 شیائومی دارد که از جمله آنها می‌توان به صفحه نمایش بزرگ و مستطیلی AMOLED، فیس واچ‌های بیشتر، دوام باتری طولانی‌تر، رابط کاربری مناسب و طراحی شبیه به ساعت‌های هوشمند اشاره کرد.
 


بند 6 هواوی قادر است پارامترهای سلامتی، فعالیت ورزشی و حتی خواب و میزان استرس کاربران را پایش کند. این محصول از طیف کاملی از حسگرها بهره می‌برد و امکان پایش ضربان قلب، پایش میزان اشباع اکسیژن خون، پایش خواب، محاسبه کالری مصرفی و تشخیص خودکار شروع فعالیت بدنی وجود دارد. مزیت بزرگ دیگر بند 6 هوآوی نسبت به هر دستبند هوشمند دیگری، تعداد بالای حالت‌های ورزشی پشتیبانی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون دستبند هوشمند Band 6 هواوی را با بندهای سیلیکونی ضد حساسیت و مقاوم در برابر اشعه خورشید در رنگ‌های مختلف تهیه کنند و از فیس واچ‌های متنوع آن لذت ببرند.
 
کد مطلب: 65630
برچسب ها: هواوی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام