۰
plusresetminus
جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۵
اطلاعاتی جذاب از نسل بعدی آیفون و مک بوک پرو

صفحه نمایش آیفون 13 همیشه روشن است!

ایتنا- هرچقدر که به زمان عرضه آیفون 12 نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد شایعات بیشتری درباره این تلفن همراه هوشمند هستیم و اخبار جدیدی ردباره وجود نمایشگر همیشه روشن بر روی این محصول بیش از پیش در حال قوت گرفتن هستند.
صفحه نمایش آیفون 13 همیشه روشن است!
هرچقدر که به زمان عرضه آیفون 12 نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد شایعات بیشتری درباره این تلفن همراه هوشمند هستیم و اخبار جدیدی ردباره وجود نمایشگر همیشه روشن بر روی این محصول بیش از پیش در حال قوت گرفتن هستند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، بر اساس اطلاعات منتشر شده درباره نسل بعدی آیفون شاهد این خواهیم بود که این محصول نمایشگری همیشه روشن خواهد داشت و اطلاعات منتتشر شده در هفته جاری نشاندهنده این هستند که این قابلیت به نوعی شبیه به ساختاری خواهد بود که بر روی ساعت اپل شاهد آن هستیم.
 
به این ترتیب امکان استفاده از نمایشگر با نرخ به‌روزرسانی تصویر 120 هرتز و شیار بالایی نمایشگر کوچکتر به نحوی فراهم خواهد شد که مصرف باتری بسیار معقول باشد.
 
البته اطلاعات چندانی درباره این نمایشگر همیشه روشن منتشر نشده است ولی آخرین تصاویر منتشر شده درباره این تلفن همراه که از روی تصاویر برداشت شده به دست آمده‌اند نشان از این دارند که بدنه این محصول از اکسید پولی کریستالین حرارت پایین است.
 
 
 
این نوع پنل در تعداد محدودی از تلفن‌های همراه اندرویدی و ساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار گرفته است و می‌تواند با کاهش چشمگیر مصرف باتری، نرخ به‌روزرسانی اطلاعات را به خوبی بالا ببرد.
 
در بخش دیگری از این اطلاعات مشخص شده است که محصولات دیگر اپل نیز در نوع خود تغییرات جالبی به همراه خواهند داشت. برای مثال مک بوک پرو جدید قرار است تا تغییر دیزیاین ویژه‌ای داشته باشد.
 
به این ترتیب پیش بینی می‌شود که اپل در سال جاری میلادی تولید مینی ال ای دیهای مورد نیاز برای این محصولات را آغاز کند و در زمانی کوتاه آماده رعضه نسل جدید این محصولات باشد.
 
شایان ذکر است که گفته می‌شود که نسخه جدید مک بوک پرومی‌تواند از تراشه M1 اپل استفاده کرده و تا سقف 64 گیگابایت رم را پشتیبانی کند.
 
کد مطلب: 65533
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام