۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۲
رپرتاژ آگهی

موسسه حقوقی صلح آفرین پارس

موسسه حقوقی صلح آفرین پارس متشکل از دکترین علم حقوق و وکلای پایه یک دادگستری متخصص در امور و دعاوی بین الملل، حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی می باشد.
موسسه حقوقی صلح آفرین پارس
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



موسسه حقوقی صلح آفرین پارس به عنوان واحدی غیر تجاری فعالیت خود را از چندین سال پیش آغاز نموده که این مرکز رابطی میان وکیل و موکل به شمار می آید. هدف از ایجاد و تشکیل موسسه حقوقی صلح آفرین پارس، افزایش نظم میان تعاملات، روابط انسانی، اجتماعی، اهداء حقوق جدید به اشخاص حقیقی و حقوقی، دفاع از حقوق موکلین و ارائه خدمات مشاوره ای به صورت کاملا حرفه ای می باشد.
 
موسسه حقوقی صلح آفرین پارس متشکل از دکترین علم حقوق و وکلای پایه یک دادگستری متخصص در امور و دعاوی بین الملل، حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی می باشد. در موسسه حقوقی صلح آفرین پارس موکلین محترم می توانند به شرح ذیل از خدمات حقوقی ارائه شده بهره مند شوند، لازم به ذکر است با توجه به پیچیدگی های پرونده های حقوقی، لازم است وکیل خوب و متخصص در پرونده ورود نماید از همین رو یکی از دغدغه های موسسین، موسسه حقوقی صلح آفرین پارس تخصص گرایی وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی موکلین محترم می باشد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که وکلای پایه یک دادگستری ما در اسرع وقت، در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا نسبت به پیگیری پرونده شما اقدام نمایند.

خدمات موسسه حقوقی صلح آفرین پارس
در زمینه موضوع حقوقی مربوط به دعاوی خانواده می توان به امور همچون:
طلاق یک طرفه از سوی زوج یا زوجه و طلاق توافقی، حضانت، نفقه زوجه، نفقه طفل، مهریه، استرداد جهیزیه، تمکین و عدم تمکین، نکاح و… اشاره نمود.
 
امور ارثی از قبیل:
حصر وراثت، تحریر ترکه، تقسیم ترکه، مهرموم ترکه، تنظیم وصیت نامه و… اشاره نمود.
 
همچنین در موضوع مربوط به دعاوی ملکی خدماتی همچون:
دعاوی زمین موات، اخذ سند ثبتی، کمسیون ماده 5 شهرداری، کمسیون ماده 100، الزام به تنظیم سند رسمی، اثبات مالکیت، فک رهن، تخلیه عین مستاجره، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، اجرت المثل ایام تصرف، سرقفلی، تعدیل اجاره بها، حق کسب، پیشه و تنظیم انواع قراردادهای ملکی قابل ارائه از سوی وکلای پایه یک دادگستری موسسه حقوقی صلح آفرین پارس می باشد.
 
موسسه حقوقی صلح آفرین پارس با کادری حرفه ای از وکلای خوب و به نام عضو جامعه حقوقی کشور آمادگی دفاع و پیگیری امور کیفری موکلین محترم به شرح ذیل را دارند:
 
صدور چک بلامحل، کلاهبرداری، قتل، سرقت، خیانت در امانت، زنا، رابطه نامشروع، انتقال مال غیر، تصرف عدوانی، مزاحمت و ممانعت از حق، اسید پاشی، حمل و نگهداری مواد مخدر، تحصیل مال از طریق نامشروع، ورشکستگی به تقلب، ورشکستگی به تقصیر، جعل و استفاده از سند مجعول، توهین و استفاده از الفاظ رکیک، مصرف مشروبات الکلی، حمل و نگهداری مشروبات الکلی و… اشاره نمود.
 
با توجه به ارتباطات افراد و جوامع در سطح بین المللی و قوانین مختلف جوامع و همچنین تعدد قوانین در سطح بین الملل لازم است وکیل به قوانین و دعاوی بین الملل آشنایی کامل داشته باشد از همین جهت وکیل بین الملل لازمه پرونده های بین المللی می باشد که این مهم از سوی موسسین موسسه حقوقی صلح آفرین پارس مورد توجه قرار گرفته است و به تکمیل و جذب وکلای پایه یک دادگستری درموضوعات بین المللی به شرح ذیل نموده اند:
 
امور بین المللی شامل قراردادها و تعهدات و قراردادهای تجاری بین المللی، گواهی نامه اتباع خارجی و تابعیت، داوری بین المللی و… می باشد.
بخشی از فعالیت های موسسه حقوقی صلح آفرین پارس مختص به امور ثبتی از جمله: ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند، انحلال شرکت و اخذ کارت بازرگانی می باشد.

 

مشاوره حقوقی
وکلای پایه یک موسسه حقوقی صلح آفرین پارس آمادگی ارئه مشاوره حقوقی به شما می باشند که این مهم هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری از طریق مشاوره تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین انجام می گیرد.
شما می توانید با شماره های درج شده در سایت و همچنین از طریق قسمت منوی سایت وارد قسمت پرداخت حق المشاوره شوید تا بتوانید از طریق آنلاین از مشاوره حقوقی خوب و با کیفیت بهره مند شوید.
تنظیم دادخواست، شکواییه، لایحه و قراردادهای خصوصی:
وکلای پایه یک دادگستری متخصص ما در زمینه قراردادهای خصوصی از جمله قرارداد مشارکت مدنی، مشارکت در ساخت، قرارداد کار، و… با آماده سازی پیش نویس های قراردادی، به متقاضیان محترم خدمات تخصصی ارائه می نمایند.
 
همچنین وکلای پایه یک دادگستری موسسه حقوقی صلح آفرین پارس در امور و دعاوی حقوقی و کیفری با تهیه و تدوین لوایح، دادخواست و شکواییه مورد نیاز متقاضیان محترم، ارائه خدمات می نمایند.
 
مشاوره حقوقی آنلاین
مشاوره حقوقی آنلاین از دو طریق امکان پذیر می باشد، شما می توانید هم از طریق واتساپ و هم از طریق گزینه مشاوره آنلاین از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین بهره مند شوید، از مهارت های یک وکیل خوب یا به عبارت دیگر یک وکیل پایه یک دادگستری خوب در حرفه مشاوره حقوقی آنلاین، می توان به تسلط او به اصول و قوانین حقوقی، و عرف قضایی اشاره نمود که ما در موسسه حقوقی صلح آفرین پارس با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری و دکترین علم حقوق آمادگی ارائه یک مشاوره حقوقی آنلاین حرفه ای به متقاضیان محترم هستیم.
 
مشاوره حقوقی تلفنی
مشاوره حقوقی تلفنی یکی از روش های ارتباط میان وکیل و موکل است که دارای مزایای زیادی می باشد. مشاوره حقوقی با یک وکیل متخصص، که اشراف کافی به مسائل و مشکلات و قوانین و مقررات داشته باشد می تواند به موکلین محترم یک مشاوره حقوقی تلفنی ارائه نماید. شما می توانید برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با شماره 02166408517 تماس حاصل نماید تا از یک مشاوره حقوقی تلفنی بهرمند شوید.
 
سخنی با شما
لازم است شما برای موفقیت و پیروزی در پرونده و دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری خود یا جهت آگاهی از وضع قوانین و مقررات جدید از یک وکیل خوب و یا یک وکیل پایه یک متخصص دادگستری، بهره مند شوید. ما در موسسه حقوقی صلح آفرین پارس با تلاش شبانه روزی سعی در ارائه خدماتی همچون مشاوره حقوقی رایگان، مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی حضوری، تنظیم لوایح، تنظیم دادخواست، تنظیم شکواییه، قبول دعاوی حقوقی، کیفری، بین الملل و داوری در دعاوی شما سعی در احقاق حقوق از دست رفته شما را داریم.
 
جهت ارتباط با موسسه حقوقی صلح آفرین پارس از طریق وب سایت solhafarin.ir اقدام فرمایید.
 
کد مطلب: 65207
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام