۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۱۷

معرفی نرم‌افزار لایو استورم به عنوان جانشینی برای زوم

ایتنا- نرم‌افزار لایو استورم با قابلیت هایی مشابه و حتی فراتر از زوم به تازگی به عنوان یک جایگزین مناسب برای کنفرانس‌های ویدیویی مطرح شده است.
معرفی نرم‌افزار لایو استورم به عنوان جانشینی برای زوم
نرم‌افزار لایو استورم با قابلیت‌هایی مشابه و حتی فراتر از زوم به تازگی به عنوان یک جایگزین مناسب برای کنفرانس‌های ویدیویی مطرح شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سال گذشته باعث شد که کنفرانس ویدیویی با همکاران به یک روتین کاری تبدیل شود و عادت به روال موفق دور کاری موجب شد که شرکت‌ها حتی در صورت پایان همه گیری ویروس کرونا نیز لزومی به حضور افراد در دفاتر کاری احساس نکنند.
 
واضح است که بسیاری از شغل ها، بخصوص مرتبط با یقه سفید ها، بتوانند به صورت کاملا موفقیت آمیز با دورکاری انجام بشوند و بسیاری از افراد می‌توانند از حق کار کردن در خانه برخوردار شوند. به بیان دیگر: احساس شما در مورد جلسات انجام شده از طریق زوم مهم نیست و خواه ناخواه آنها در آینده بخش بزرگی از زندگی حرفه‌ای شما خواهند بود.
 
زوم یک ابزار کنفرانس ویدیویی قدرتمند است اما هنوز به تنها نمونه قدر موجود در بازار تبدیل نشده است. در این میان نرم‌افزار لایو استورم نیز این روزها به دلیل داشتن قابلیت‌های فراتر از حد انتظار بسیار محبوب شده است و حتی بسیاری از افراد آن را به عنوان گزینه‌ای جایگزین برای زوم در نظر می‌گیرند.
 
 
 
اما مزایای نرم‌افزار لایو استورم چیست؟ یکی از اصلی‌ترین مزایا این است که نیازی به دانلود آن ندارید و می‌توانید به صورت مستقیم آن را از طریق هر دستگاهی روی مرورگر وب اجرا کنید. به این ترتیب زمان و دردسر به روز رسانی از بین خواهد رفت و افراد از مکان‌های مختلف جهان می‌توانند به راحتی و تنها با چند قدم از آن استفاده کنند.
 
علاوه بر این لایو استورم با بسیاری از پلتفرم‌های موجود نظیر Salesforce، Slack و HubSpot یکپارچه می‌شود. همچنین برای برگذاری جلسات  نیاز به ساخت روم جداگانه نیست و همین امر موجب می‌شود که استفاده از آن برای انجام جلسات کاری مختلف بسیار آسان باشد.
 
اگرچه لایو استروم از ابتدای امر به عنوان یک نرم‌افزار وبینار آغاز به کار کرد اما توانست عملکرد خود را افزایش داده و بسیاری از قابلیت‌های جدید آن قدرتمند‌تر و کارآمد از هدف اولیه این پلتفرم هستند. لایواستورم به دلیل برخورداری از رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا و امکان افزودن افراد جدید برای میتینگ‌های داخلی و خارجی بسیار مناسب است.
 
شما می‌توانید در این نرم‌افزار صفحات ثبت نام ویژه‌ای را برای خودتان ایجاد کرده و ایمیل‌ها را با پلتفرمی که به شما امکان می‌دهد به راحتی هم تیمی‌های خود را مستقیماً به روند طراحی دعوت کنید، شخصی  سازی کنید. به علاوه می‌توانید وظیفه ساخت صفحات ثبت نام و ارسال یادآوری‌ها را به عهده این نرم‌افزار بگذارید.
 
کد مطلب: 64744
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام