۰
plusresetminus
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰

تماس ویدئویی ۵۰ نفره در پخش زنده فیس‌بوک!

ایتنا - شرکت فیس‌بوک ویژگی را عرضه می‌کند که به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد تماس ویدیویی با حداکثر ۵۰ نفر را به صورت زنده پخش کنند.
تماس ویدئویی ۵۰ نفره در پخش زنده فیس‌بوک!


فیس‌بوک اعلام کرد کاربران می توانند افراد از جمله کسانی که حساب فیس‌بوک ندارند را برای تماس‌های ویدیویی به "مسنجر رومز" دعوت کنند و سپس این تماس زنده را در هر پروفایل، صفحه یا گروهی در فیس بوک به صورت زنده پخش کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این اقدام فیس بوک در راستای تلاش برای کسب سهمی از تقاضای بالا برای خدمات کنفرانس ویدیویی در دوران شیوع پاندمی ویروس کرونا صورت می گیرد. سایر شرکتهای فناوری امکانات مشابهی را برای جذب کاربران عرضه کرده اند به عنوان نمونه، گوگل به کاربرانش اجازه می دهد در Meet به رایگان کنفرانسهای ویدیویی را برگزار کنند.

طبق اعلام فیس بوک، این ویژگی از روز پنج شنبه در برخی از کشورها در پلتفرم و مسنجر فیس بوک فعال شده و به زودی به سایر کشورهایی که در آنجا "مسنجر رومز" فعال است، توسعه پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، پخشهای زنده از صفحات فیس بوک در ژوئن نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است. پخش زنده تماسها از آوریل که کشورهای متعدد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، قرنطینه و تدابیر فاصله گذاری اجتماعی را وضع کردند، جهش پیدا کرده است.
کد مطلب: 61724
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام