۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۴
رپرتاژ آگهی

تشک خوب چی بخریم؟ | راهنما انتخاب بهترین تشک

اگر شما بدنبال تعویض تشک خود و یا خرید تشک جدید می باشید از فروشگاه اینترنتی خوابکو دیدن کنید. در ادامه این مقاله از تشک رویا همراه ما باشید.
تشک خوب چی بخریم؟ | راهنما انتخاب بهترین تشک
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



طی گذشت زمان انسان به این نکته رسید که برای داشتن خوابی مناسب و کافی نیاز به یک زیر انداز به زمان خواب دارد. در ابتدا تشک که به غلط به دشک هم خوانده میشود با پر شدن پارچه ای دو طرفه که با لایه ای پنبه پر شده بود تهیه شده است، مورد استفاده قرار میگرفت. ولی کم کم با توسعه صنایع کالا خواب و رواج گرفتن تخت خواب دیگر این نوع تشک ها معروفیت خود را از دست داده و تشک های فنری که اصطلاحا به آن خوشخواب گفته می شود، جایگزین تشک های معمولی شدند. البته از نوع تشک اول هم چنان به عنوان تشک مهمان استفاده میگردد. در این بخش قصد داریم به تعریف تشک و راهکارهای انتخاب یک تشک خوب بپردازیم. اگر شما بدنبال تعویض تشک خود و یا خرید تشک جدید می باشید از فروشگاه اینترنتی خوابکو دیدن کنید. در ادامه این مقاله از تشک رویا همراه ما باشید.

تشک پاکت اسپرینگ( فنری منفصل ) چیست و چه مزایایی دارد؟
تشک های فنری منفصل، جدیدترین تکنولوژی فنر در ساخت تشک به حساب می آیند. چینش مجزا موجب می شود که هر یک از فنرها به صورت جداگانه عمل کند و روی یکدیگر تأثیر نگذارند. عملکرد جداگانه فنرها علاوه بر بالا بردن طول عمر مفید تشک، باعث می شود که تشک بر اساس شکل بدن کسی که روی آن می خوابد، شکل بگیرد و از این رو پشتیبانی بهتری از کمر و ستون فقرات انجام شود. اگر برای جهزیه خود نیاز به تشک دونفره دارید، خاطر نشان می کنیم در تشک های فنری منفصل آرامش بیشتری در مقایسه با فنری از نوع متصل خواهید داشت.
در این مدل ها، ارتعاش و لرزش ایجاد شده توسط یک نفر بر نفر کناری منتقل نمی شود. یکی دیگر از مزیت های تشک های فنری منفصل، تنفس بهتر لایه های زیرین است. شاید این موضوع برایتان جالب به نظر برسد. احتمالاً تا بحال برایتان اتفاق افتاده است در حالی که روی تخت دراز کشیده اید، احساس کنید که تشک داغ شده و به علت بالا رفتن دمای بدن، خواب خوبی نداشته باشید. این مشکل در تشک های فنری منفصل رفع و باعث شده که از خواص آنتی باکتریال و ضدحساسیت بهتری در مقایسه با تشک های فنری متصل برخوردار باشند. مجموع این عوامل باعث شده است که این نوع تشک ها در مقایسه با تشک های فنری متصل از درجه طبی بالاتری برخوردار باشند.

مشخصات یک تشک مناسب
  • - ارتفاع خشک
    این ویژگی‌ در طول عمر تشک بسیار موثر است. هر چه ارتفاع بیشتر باشد، تشک با کیفیت‌تر است و سرویس خواب روی آن جلوه‌ی زیباتری دارد. البته این ارتفاع یک حداکثر استاندارد هم دارد ! ارتفاع نباید به گونه ای باشد که هنگان نشستن لب تخت و تشک ، پا و زانو کشیده شود و زاویه قائمه زانو باید حفظ شود.
    - مموری فوم
    تشک‌های دارای مموری‌فوم گران‌تر هستند. فوم‌های هوشمند باعث تسهیل در گردش خون، مانع گرفتگی عضلات و جلوگیری از بروز درد در ستون فقرات و کمر‌ می‌شوند.
    - فنر
    ضخامت مفتول، نحوه‌ی فنربندی تشک، نوع فریم دور تشک نقش مهمی در کیفیت تشک‌های فنری ایفا می‌کند.
    - جنس اسفنج
    هرچه اسفنج تشک تراکم بیشتری داشته باشد، طبی‌تر است. تراکم کم در اسفنج باعث می‌شود که تشک شل شده و دچار گودی شود. تشکی که اسفنج پرتراکمی دارد، معمولا وزن سنگین‌تری دارد.
    - دوام
    پرداخت هزینه زیاد برای خرید تشک ارزش دارد. هر چه تشکی بادوام‌تر و با کیفیت‌تر باشد، قیمت بالاتری دارد. یک تشک بادوام خواب راحت‌تری را به ارمغان می‌آورد.
    - راحتی
    در هنگام خوابیدن بیشترین وزن بدن روی کمر، شانه و باسن می‌افتد. با خوابیدن روی یک تشک خوب، ستون فقرات از حالت طبیعی خارج نمی‌شود و خواب راحتی خواهید داشت.
انتخاب تشک خوشخواب
تشک خوشخواب
 1338 فعالیت خود را در زمینه تولید تشک آغاز نموده است.کارخانه خوشخواب جزء نخستین کارخانه ها در زمینه تولید کالای خواب  می باشد. که با 60 سال سابقه مفید در این زمینه ضمن کسب تجربه و استفاده از دانش به روز دنیا از قافله تغییرات در زمینه تولید کالای خواب عقب نمانده و اطلاعات و خط تولید خود را با تغییرات تکنولوژی دگرگون کرده است قدمت برند خوشخواب به حدی است که بسیاری از مشتریان و کاربران به جای عنوان تشک از کلمه خوشخواب استفاده می کنند. برند خوشخواب ضمن به کارگیری جوانان مستعد و با استعداد ایرانی در خط تولید و ایجاد اشتغال با نمایندگی فعال در سراسر ایران دسترسی به کالای خواب با کیفیت را آسان نموده است
 

خرید تشک خوشخواب به شرط ثبت گارانتی
برند خوشخواب
 یکی از مطرح ترین برند های ایرانی در زمینه تولید تشک می باشد که با سابقه قریب به 60 سال خدمت رسانی در زمینه تولید کالای خواب، محصول با کیفیت و با طول عمر بالا را با بهره گیری از دانش روز دنیا به بازار عرضه نموده است. تشک خوشخواب به علت مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در مدل های مختلف تشک اقدام به گارانتی طولانی مدت محصولات خود نموده است که این امر خیال کاربران را از خرید تشک خوشخواب مطمئن خواهد نمود لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی خوابکو ضمن سهولت در ثبت سفارش مدل های مختلف تشک خوشخواب ( تشک فنر منفصل خوشخواب ، تشک فنر متصل خوشخواب، تشک طبی خوشخواب) اصل بودن محصول را تضمین می نماید.

تشک دونفره خوشخواب
تشک دونفره خوشخواب
 در ابعاد عرضی  140، 160، 180، 200 در طول 2 متر تهیه و روانه بازار شده است.
یک تشک خوشخواب مناسب دارای مشخصات زیر میباشد:
راحتی: یک تشک خوشخواب خوب باید تکیه‌گاه مناسبی برای بدن باشد، یعنی حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده نگه دارد. با توجه به اینکه در هنگام خواب بیشترین وزن بدن روی شانه، کمر و باسن قرار دارد، تشک خوشخواب باید به گونه‌ای باشد که فرد به راحتی روی آن قرار گیرد.
دوام: از آنجایی که بدن با خواب خستگی‌های چندین ساعت کار و فعالیت‌های روزانه را رفع می‌کند، استفاده از تشک خوشخواب با کیفیت که دوام بیشتری نیز دارد، توصیه می‌شود.
فضا: اندازه تشک خوشخواب باید متناسب با جثه افراد باشد، هر فرد سالم در خواب 40 تا 60 مرتبه غلت می‌خورد، بنابراین استفاده از تشک کوچک، آرامش و آزادی زمان خواب را می‌گیرد. تشک های سفری یکنفره که حجم کمتری اشغال می‌کند، تنها برای چند شب مناسب هستند.
فنر: نوع فنربندی تشک و ضخامت آن در کیفیت تشک خوشخواب نقش دارند. فنرها باید به گونه‌ای باشد که اگر دو نفر باهم روی تشک باشند، با تکان خوردن یکی، دیگری متوجه نشود؛ همچنین در طولانی مدت به دلیل اصطکاک سر و صدا ایجاد نکند.
اسفنج: وزن و تراکم اسفنج در تشخیص نوع آن مورد توجه قرار می‌گیرد. هر چه بخش اسفنجی متراکم تر باشد به سفت تر شدن و طبی تر شدن آن کمک می‌کند.
محافظ تشک: برخی تشک ها دارای کاورهای محافظ برای جلوگیری از کثیف شدن رویه تشک هستند و در نتیجه عمر رویه تشک را طولانی می‌کنند.
 
فروشگاه اینترنتی خوابکو
فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضر تخصصی ترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی تشک و کالا خواب جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه های سنی میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.
 
تماس:
021-28422926
 
 
کد مطلب: 64676
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام