۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷

کاهش درآمد شرکت مخابرات

ایتنا - نایب رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، مخابرات و ارتباطات را از ارکان مهم توسعه کشور دانست و افزود: همه امکانات صنعت مخابرات باید در مسیر ارتقای رفاه مردم قرار گیرد و عزم ما در این موضوع جدی است.
کاهش درآمد شرکت مخابرات

نایب رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، مخابرات و ارتباطات را از ارکان مهم توسعه کشور دانست و افزود: همه امکانات صنعت مخابرات باید در مسیر ارتقای رفاه مردم قرار گیرد و عزم ما در این موضوع جدی است.

به ایتنا از ایسنا، مهندس دهناد در مراسم معرفی سرپرست جدید مخابرات منطقه البرز، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران اصلی‌ترین پرچمدار صنعت ICT درکشور است که با ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب، نقش اصلی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفاء می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که شرکت مخابرات به عنوان موتور محرکه توسعه در کشور نقش‌آفرین است؛ خاطرنشان کرد: منطقه البرز با توجه به مزیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری که دارد، می‌تواند در پیشرفت و تعالی مخابرات گام بردارد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به ضرورت عرضه خدمات مناسب مخابرات به جامعه، گفت: با تقویت زیرساخت‌ها و ساماندهی بخش‌های مختلف مخابرات، نظام ارتباطی استان ارتقاء خواهد یافت.

دهناد با اشاره به اهمیت ظرفیت منطقه البرز در سرمایه اجتماعی و گردشگری اظهار داشت: ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی و توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این منطقه که به عنوان ایران کوچک از آن می‌توان نام برد، باید مناسب و مطلوب باشد.

وی با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف در مخابرات، گفت: با توجه به ثابت ماندن تعرفه در سال‌های متمادی و افزایش هزینه‌های خدمات جدید، درآمد شرکت مخابرات کاهش یافته که باید راهکارهایی برای رشد و توسعه ارتباطات در راه خدمت به مردم به کار ببندیم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در پایان این مراسم، ضمن قدردانی و تشکر از خدمات مهندس شجاعی، مدیر پیشین مخابرات منطقه البرز و آرزوی سلامتی و موفقیت برای وی در سمت جدید به عنوان مدیر منطقه ۴ تهران، عبدالله بیان را به عنوان سرپرست جدید مخابرات این منطقه معرفی کرد.
همچنین در این جلسه مهندس شجاعی، سرپرست قبلی منطقه البرز با تشریح فعالیت‌های خود و بیان این‌که این منطقه پتانسیل بالایی دارد، گفت: انتظار داریم هیات مدیره با تدابیر خود توجه ویژه به رفع مسایل و مشکلات این منطقه داشته باشد.
کد مطلب: 64649
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام