۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳

ادعای مدیرعامل مخابرات: درآمد نداشته باشیم، کیفیت شبکه افت می‌کند

ایتنا - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی سالیانه شرکت گفت: باند پهن، خدمات دیتا و انتقال، تلفن ثابت، خدمات ارزش افزوده و ارائه خدمات به شرکت ارتباط سیار مهمترین بخش های درآمدی مخابرات است که ضمن تمام مشکلات درآمدی و قانونی موجود، در سال ۱۴۰۱ به طور متوسط رشد ۴۰ درصدی داشته است.
ادعای مدیرعامل مخابرات: درآمد نداشته باشیم، کیفیت شبکه افت می‌کند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی سالیانه شرکت گفت: باند پهن، خدمات دیتا و انتقال، تلفن ثابت، خدمات ارزش افزوده و ارائه خدمات به شرکت ارتباط سیار مهمترین بخش های درآمدی مخابرات است که ضمن تمام مشکلات درآمدی و قانونی موجود، در سال ۱۴۰۱ به طور متوسط رشد ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مجید سلطانی- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران با تشریح جزییات اتخاذ رویکرد دانش بنیان در صنعت زیرساختی مخابرات به منظور پیشرفت همه جانبه گفت: با رعایت الزامات توسعه‌ای، اساس و بنیاد برنامه‌های توسعه‌ای مخابرات به ویژه در مورد توسعه فیبرنوری در کشور با استفاده از تفکر و برنامه جهادی سریع‌تر شده است و اتصال بیش از ۳۰۰۰ مکان سازمانی به شبکه دسترسی فیبرنوری محقق شده است.

وی  در مجمع عمومی مخابرات سالیانه مخابرات که پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه برگزار و تقسیم سود ۱۱ ریالی برای هر سهم  اخابر به تصویب رسید، افزود: با اتخاذ رویکرد دانش‌بنیان در سال گذشته، آهنگ توسعه مخابرات سریع‌تر شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات گفت: رشد مصرف ترافیک داخلی، رشد درآمد عملیاتی و رشد درآمد کل را در سال ۱۴۰۱ شاهد هستیم.

وی ادامه داد: اهم اقدامات و دستاوردهای سال ۱۴۰۱ در حوزه تجاری و خدمات مشتریان، امضای قرارداد با شرکای تجاری در بخشهای، فروش تولید محتوا خدمات جدید و  اتصال بیش از  ۳۰۰۰ مکان دولتی به فیبر دسترسی و کسب در آمد حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است.

سلطانی با اشاره به حذف سرویس‌های زیان ده از سبد محصولات شرکت مخابرات ایران و بازنگری محصولات و سرویس‌های موجود  گفت: در سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ با افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بر اساس وزارت کار، ۳۰۰۰ میلیارد به هزینه‌های مخابرات افزوده شد و خرداد ۱۴۰۰ مصوبه شورای رقابت آمد و اگر با عدد اعلامی کمیسیون تنظیم مقررات، موافقت می‌شد، ۵۷۰۰ میلیارد تومان به درآمد مخابرات افزوده می‌شد و نه تنها مطالبات بازنشستگان تامین می شد بلکه سود سهامداران نیز پرداخت می‌شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: گسترش و پیاده‌سازی همگرایی ثابت و سیار به صورت عملی در سال گذشته اتفاق افتاده و به طور منظم در حال پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: اگر درآمدی نداشته باشیم نوسازی و بازسازی در شبکه مخابرات را شاهد نخواهیم بود و نهایتا ارائه خدمات کم و مطلوبیت خود را از دست می‌دهد، زمان رفع خرابی‌ها بالا می‌رود و کیفیت شبکه افت می‌کند و ممکن است متوقف شود.

سلطانی با اشاره به ضرورت پیاده‌سازی الزامات توسعه‌ای تشریح کرد: اگر این الزامات در زمینه توسعه در کشور که همانا تفکر جهادی است در برنامه های عملیاتی رعایت نشود، رشد اقتصادی اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: ایجاد رویکرد نوآوری و پژوهش در تمامی سطوح سازمانی، توسعه توانمندی های نیروی انسانی همسو با نیازهای تحول دیجیتال از برنامه‌هایی است که به صورت تخصصی پیاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه سخنانش بیان کرد: انجام افزایش سرمایه مخابرات از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت یا روش‌های متداول دیگر از جمله برنامه‌های مهم است که به محض عملیاتی شدن اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه سهامداران شرکت مخابرات ایران به ایراد سخن پرداختند و  در مورد مشکلات موجود مواردی را اعلام کردند.
کد مطلب: 73686
برچسب ها: مخابرات درآمد
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام