۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۵
به زودی؛

عرضه مایکروسافت آفیس 2021 برای ویندوز و مک

ایتنا- مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که دو نسخه جدید از مایکروسافت آفیس را در نیمه دوم سال میلادی جاری برای کاربران عرضه خواهد کرد.
عرضه مایکروسافت آفیس 2021 برای ویندوز و مک
مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که دو نسخه جدید از مایکروسافت آفیس را در نیمه دوم سال میلادی جاری برای کاربران عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که طی چند ماه آینده دو نسخه جدید از نرم‌افزار آفیس را به بازار عرضه خواهد کرد.
 
این نسخه جدید که آفیس 2021 نام دارد در نیمه دوم سال میلادی جاری برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک عرضه خواهد شد و خرید آن مانند سایر نسخه‌های آفیس تنها یک بار خواهد بود و نیازی به تمدید اشتراک وجود ندارد. همچنین برای استفاده از آن به خرید اشتراک مایکروسافت 365 نیازی نیست.
 
 
 
این کمپانی هنوز در رابطه با قابلیت‌های جدید به کار رفته در آفیس 2021 صحبت نکرده است اما یاد آور شده است که به احتمال زیاد نسخه‌های آفیس 2021 و آفیس LTSC را به مدت 5 سال پشتیبانی خواهد کرد و در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را در این رابطه با هواداران خود به اشتراک خواهد گذاشت.
 
گزارش‌های به دست آمده از تام وارن از نشریه The Verge حاکی از آن است که آفیس LTSC که در واقع نسخه مرتبط با شرکت‌ها است از قابلیت‌هایی نظیر حالت تاریک بهره مند خواهد شد و دسترسی‌های آن نیز بهینه‌تر خواهند شد. گفته می‌شود که بسیاری از قابلیت‌های این نسخه برای نسخه مصرف کننده‌ها نیز عرضه خواهند شد.
 
با این حال در حال حاضر با اطمینان می‌توانیم بگوییم که آفیس 2021 و آفیس LTSC با OneNote و پشتیبانی از سیستم‌های 32 و 64 بیتی به بازار عرضه می‌شوند. علاوه بر این مایکروسافت برنامه‌‌ای برای افزایش قیمت نسخه مصرف کننده این نرم افزار ندارد. همچنین اگرچه این کمپانی ترجیح می‌دهد که مردم از مزایای اشتراک 365 بهره مند شوند اما اعلام کرده است که خرید این اشتراک برای همه کاربردی نیست.
 
کد مطلب: 64249
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام